امروزه با وجود تلویزیون‌های بزرگ در بازار، تقاضا برای میز تلویزیون بزرگ افزایش یافته است. یک میز تلویزیون بزرگ می تواند تحول فوق العاده ای در دکوراسیون سالن پذیرایی منزل شما ایجاد نماید و دکوراسیون دلپذیرتری ایجاد نماید. بنابراین اگر فضای کافی دارید، در انتخاب میز تلویزیون بزرگ تردید به خود راه ندهید و هرچه سریع تر برای خرید آن دست بکار شوید، مخصوصا اینکه با وجود تلویزیون های بزرگ در بازار، خیالتان راحت است که اگر نسبت به تعویض تلویزیون هم اقدام کردید، میز مناسب آن را قبلا خریداری کرده اید.

صنایع چوبی اسکندری با توجه به همین نیاز مدل های متنوعی از انواع میز تلویزیون بزرگ را طراحی و تولید نموده است تا شما خریدارعزیز با خیال راحت بتوانید تلویزیون هایتان را بر روی آنها قرار دهید. در زیر به معرفی چند نمونه از این نوع میزها می پردازیم:

میز تلویزیون مدل J-NEW

یک مدل مدرن و در عین حال ساده و شیک از میز تلویزیون های 2متر و 10 سانتی برند کرال استند است که عمق آن 45 سانتیمتر و ارتفاع آن 45 سانتیمتر است. این مدل دارای 5 کشوی مگنت دار است و پایه های آن از نوع پایه های باریک و کشیده است که در مواقع نیاز می توانید آنها را از میز جدا نمایید.

میز تلویزیون بزرگ 1

میز تلویزیون مدل V-200

یک مدل کلاسیک و دارای دستگیره ها و کشوها و پایه های زیبا از مدل های 2 متری برند کرال استند است که عمق آن 40 سانتیمتر  و ارتفاع آن 50 سانتیمتر است. این مدل دارای 5 کشوی دستگیره دار است و پایه های آن از جنس چوبی و از نوع پایه های سم آهویی است.

میز تلویزیون بزرگ2

میز تلویزیون مدل MT-WOOD-200

یک مدل کلاسیک ازجنس چوب راش  و دارای دستگیره ها و پایه های چوبی از مدل های 2 متری برند کرال استند است که عمق آن 40 سانتیمتر و ارتفاع آن 50 سانتیمتر است. این میز ازجنس روکش چوب راش است که رنگ آمیزی شده است و باعث ظاهر فوق العاده زیبای آن شده است. این مدل دارای 5 کشوی دستگیره دار است و پایه های آن از جنس چوبی و از نوع پایه های سم آهویی است.

میز تلویزیون بزرگ3

میز تلویزیون مدل NEW-CLASSIC

یک مدل کلاسیک و دارای دستگیره ها و کشوها و پایه های زیبا از مدل های 2 متری برند کرال استند است که عمق آن 40 سانتیمتر و ارتفاع آن 50 سانتیمتر است. این مدل دارای 3 کشوی دستگیره دار است و پایه های آن از جنس چوبی و از نوع پایه های منبت کاری و رنگ آمیزی شده است.

میز تلویزیون بزرگ4

میزتلویزیون مدل 9060

یک مدل شیک و مدرن و دارای دستگیره ها و کشوها و پایه های زیبا از مدل های 2 متری برند کرال استند است که عمق آن 40 سانتیمتر و ارتفاع آن 50 سانتیمتر است. برروی بدنه این میز شیارهای عمودی توسط دستگاه سی ان سی کار شده است که باعث ظاهر فوق العاده زیبای آن شده است. این مدل دارای 3 کشوی دستگیره دار است و پایه های آن از جنس پلیمرو از نوع پایه های مخروطی و دوپراست.

میز تلویزیون بزرگ5

اینها تنها چند نمونه از مدل های سایز بزرگ صنایع چوبی اسکندری هستند و مدل های زیاد و متنوعی از این نوع توسط صنایع چوبی اسکندری تولید شده است که می توانید آنها را در منوی «میز تلویزیون» همین سایت ملاحظه نمایید.

برای خرید میز تلویزیون بزرگ از صنایع چوبی اسکندری می توانید با شماره تلفن 55288446-021 تماس بگیرید و سفارشتان را ثبت نمایید و یا از طریق خرید از همین سایت اقدام نمایید.