میز تلویزیون شیک مدل 9060 که توسط صنایع چوبی اسکندری تولید شده است، دارای لبه های گردی است که باعث تمایز آن از سایر مدل‌ها شده است.  

نقش میز تلویزیون به عنوان یکی از اجزای اساسی دکوراسیون منزل و تاثیری که بر جلوه منزل بر جای می‌گذارد، قابل انکار نیست و به همین دلیل نمی توان از کنار نقش یک میز تلویزیون زیبا در زیباسازی فضای منزل به سادگی عبور کرد. به همین دلیل و با توجه به قرار گیری میز ال سی دی در نقطه کانونی خانه، باید مدلی انتخاب شود که بتواند وزن مناسبی در زیبایی دکوراسیون منزل ایجاد نماید و به عنوان یک عنصر تکمیلی در زیبایی منزل عمل نماید.

انتخاب میز تلویزیون شیک مناسب

طراحی دکوراسیون مدرن جذاب نیازمند ایده های مدرن و جدید است وبا توجه به اینکه امروزه در خانه ها دکوراسیون های شیک و جدیدی اجرا می شود، باید برای این منظور یک میز تلویزیون مدرن  و جدید هم انتخاب کنیم. قطعا  شما هم مانند سایر افراد به دنبال این هستید که دکوراسیون شیک و زیبایی برای منزل خود انتخاب نمایید و برای این منظور به دنبال یک میز تلویزیون شیک و زیبا هستید. اگر به دنبال چنین میزی هستید، قطعا انتخاب مدل 9060 می تواند یک گزینه ایده آل باشد.

خصوصیات جالب توجه مدل 9060

میز تلویزیون لبه گرد مدل 9060 دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر مدل ها متمایز می نماید. دراین مدل ویژگی هایی مثل لبه گرد بودن زوایا، شیارهای عمودی روی سطح بدنه ، نوار طلایی روی سطح بدنه بالای میز و بالای پایه ها و پایه های مخروطی شکل یک میز منحصر بفرد ایجاد نموده است. لبه های گوشه این میز، گرد است و بنابراین حالت مکعبی که دارای لبه های نوک تیز باشد ندارد. بنابراین وقتی این محصول را می‌بینید، لبه‌های آن دارای انحنا است. بر روی بدنه این محصول شیارهای عمودی سرتاسری روی بدنه از بالا به پایین دیده می‌شود که ظاهر زیبایی به آن داده. دورتادور بالای بدنه و بالای پایه‌ها هم نوار طلایی کار شده ، ترکیبی از رنگ طلایی و رنگ میز ایجاد کرده. پایه‌های پلیمری مخروطی آن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه ظاهریست که باعث زیبایی فوق العاده آن شده است.

تنوع رنگ بندی

اما ویژگی فوق العاده‌ای که این میز تلویزیون لبه گرد دارد تنوع رنگ بندی زیاد آن می‌باشد. این محصول در هشت رنگبندی متنوع گردویی، قهوه ای اقاقیا، سفید، مشکی، نوک مدادی، پتینه، سوئدی(نسکافه ای روشن) و سفید-قهوه ای تولید شده و قطعا می‌تواند خیال خریداران عزیز را بابت انتخاب رنگ راحت نماید.

در زیر تصاویر رنگ بندی های این مدل را مشاهده می فرمایید:

 

میز تلویزیون شیک مدل 9060-10

میز تلویزیون شیک مدل 9060-9

میز تلویزیون شیک مدل 9060-8

میز تلویزیون شیک مدل 9060-5

میز تلویزیون شیک مدل 9060-7میز تلویزیون شیک مدل 9060-6

میز تلویزیون شیک مدل 9060-2

میز تلویزیون شیک مدل 9060