میز تلویزیون چوبی اگرچه نسبت به سایر جنس‌های موجود در بازار قیمت بالاتری دارد، اما بالطبع از جنس و کیفیت بهتری هم برخوردار است. 

امروزه میز تلویزیون‌های مختلفی از جنسهای مختلف مانند چوبی، ام دی اف، ملامینه، شیشه ای، فلزی و ... توسط تولیدکنندگان تولید و در بازار فروش میز تلویزیون به فروش می‌رسد. به طور کلی جنس محصول عامل تعیین کننده قیمت است و بالطبع هرچقدر متریال به کار رفته در محصول گران تر باشد، قیمت میز تلویزیون هم گران تر می شود. مثلا میز تلویزیون چوبی ، گران‌تر از جنس های میز تلویزیون ام دی اف و ملامینه و ... هستند.

مزایای خرید میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی در مقایسه با دیگر محصولاتی که از فرآورده‌های چوبی ساخته می‌شوند، دارای مزایایی مانند کارآیی و مقاومت بالاتر در گذر زمان و زیبایی ظاهری بیشتر است، ضمن اینکه معمولا مدلهایی که از جنس چوب ساخته می‌شوند، با تمام دکوراسیون های منازل به راحتی ست می‌شوند. نکته دیگر اینکه اکثر مدل‌هایی که از جنس چوب تولید می‌شوند، رنگ آمیزی میشوند و همین عامل باعث می‌شود زیبایی این کارها چشمگیرتر شود. از دیگر مزیتهای محصولات چوبی حس زیاد تجانس با طبیعت است که به علت پیوندی که انسان با طبیعت دارد، باعث می‌شود احساس خوب نزدیکی با طبیعت در مصرف کنندگان این محصولات احساس شود.

به دلایلی که گفته شد میز تلویزیون چوبی معمولا طرفداران بیشتری دارد ولی تفاوت قیمت این محصولات با محصولاتی مانند میز تلویزیون ام دی اف یا ملامینه که قیمت کمتری دارند، اغلب باعث میشود خریداران قید خرید محصولات چوبی را بزنند و نسبت به خرید محصولات جایگزین مشابه اقدام نمایند. بنابراین اگر هزینه‌ای که برای خرید یک محصول چوبی با ارزش می‌کنید، برایتان مهم نیست و از این نظر مشکلی ندارید، بسیار خوب و بجا است که با خرید میز تلویزیون چوبی از زیبایی و کیفیت بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

تولید میز تلویزیون چوبی در صنایع چوبی اسکندری

صنایع چوبی اسکندری نیز در پاسخ به نیاز علاقه مندانی که به دنبال خرید میز تلویزیون چوبی هستند، دو مدل میز تلویزیون چوبی از جنس روکش چوب راش گرجستان که به زیبایی رنگ آمیزی شده اند، تولید کرده و خدمت شما مصرف کنندگان گرامی عرضه نموده. تمامی قسمتهای تشکیل دهنده این دو کالا از جنس روکش چوب راش گرجستان است که با رنگ قهوه ای روشن رنگ آمیزی شده‌اند. حتی دستگیره ها و پایه‌های این دو مدل از جنس چوب ساخته شده تا بدون استفاده از سایر جنس ها یک محصول تمام چوب تولید شود. برای خرید این دو محصول میز تلویزیون چوبی کرال استند می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید و یا با شماره تلفن 66933342-021 تماس بگیرید.

برای آشنایی شما در زیر به معرفی این دو مدل می پردازیم:

میز تلویزیون چوبی مدل MT-WOOD-160

این مدل دارای 160 سانتیمتر طول، 40 سانتیمتر عرض و 45 سانتیمتر ارتفاع است و دارای سه کشوی دستگیره دار است که دارای دستگیره های چوبی می‌باشند. پایه های این میز از نوع سم آهویی چوبی است. این میز از جنس روکش چوب راش گرجستان است و با رنگ آمیزی فوق العاده زیبایی رنگ آمیزی شده. تمام قسمت های این کالا حتی داخل کشوها با رنگ قهوه ای روشن رنگ آمیزی شده.

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی مدل MT-WOOD-200

این مدل دارای 200 سانتیمتر طول، 40 سانتیمتر عرض و 45 سانتیمتر ارتفاع است و دارای 5 کشوی دستگیره دار است که دارای دستگیره‌های چوبی می باشند. پایه های این میز از نوع سم آهویی چوبی است. جنس این کالا از روکش جوب راش گرجستان بوده که از چوبهای مقاوم و محکم به شمار می‌رود و تمام قسمتهای آن حتی داخل کشوها به رنگ قهوه ای رنگ آمیزی شده. نحوه رنگ آمیزی این محصول بصورتی‌ست که در آن موج‌های زیبایی به چشم می‌خورد که فوق العاده زیباست و توجه بینندگان را جلب می‌نماید. 

 

میز تلویزیون چوبی