میز تلویزیون دیواری یک انتخاب مناسب برای آپارتمان های کوچکی است که فضای کافی بر روی زمین برای در اختیار قرار دادن وسایل منزل ندارند و می خواهند در اختصاص فضای موجود بر روی زمین به وسایل منزل صرفه جویی نمایند.

چرا میز تلویزیون دیواری؟

اولا با توجه به اینکه این میزها روی دیوار قرار می گیرند، فضایی بر روی زمین اشغال نمی کنند.دوما به دلیل نصب میز تلویزیون دیواری بر روی دیوار، فضای منزل را از چیزی که هست بزرگتر نشان می دهند. سومین مزیت این میزها این است که چنانچه کودک کوچک و شیطانی در منزل داشته باشید، استفاده از میز تلویزیون می تواند آن را از دسترس کودک دور نماید. چهارمین مزیت این است که انتخاب میز تلویزیون دیواری شما را از دشواری های تمیز کردن و نظافت زیر آن می رهاند. پنجم اینکه چنانچه رفت و آمد زیادی دارید، انتخاب این محصولات مانعی برای تردد دیگران و بازی بچه ها محسوب نمی شود. بالاخره ششمین مزیت آنها این است که این میزها مکان مناسبی برای نمایش اشیا و لوازم دکوری هستند.

اغلب مدل‌های میز تلویزیون دیواری که امروزه تولید شده و در بازار موجود هستند، مدل های سبک مدرن هستند که در عین سادگی از زیبایی برخوردارند و برخی از آنها از قابلیت های دیگری همچون شلف و کمد و کشو هم برخوردار هستند که دیدن جعبه جادویی تلویزیون را از دریچه آنها برای شما دلپذیرتر می سازد و کارایی آنها را نیز افزایش می دهد.

پیش از انتخاب میز تلویزیون دیواری باید با توجه به سایز تلویزیون و محل نصب آن تصمیمات لازم را در نظر بگیرید. جنس، اندازه، رنگ و فضای محل نصب TV و همخوانی با سایر مبلمان منزل، مواردی هستند که برای خرید میز تلویزیون دیواری حتما باید به آنها توجه داشته باشید. توجه به ارتفاع استاندارد محل نصب ال سی دی نیز از اصلی ترین مسائلی است که هنگام نصب میز تلویزیون های دیواری باید در نظر بگیرید، لذا قبل از نصب، ارتفاع مناسب را مشخص نمایید تا از مشکلات نصب در امان بمانید.

شرکت صنایع چوبی اسکندری در جهت تنوع دهی به محصولات و در پاسخ به نیاز این نسل از میزتلویزیون‌ها چند مدل میز تلویزیون دیواری طراحی و تولید نموده که در زیرآنها را به شما معرفی می نماییم.

البته قبل از معرفی لازم به توضیح است که امکان گذاشتن ال ای دی به صورت مستقیم بر روی این میز تلویزیونها وجود ندارد و تلویزیون باید بالاتر از میز بر روی دیوار نصب شود.

میز تلویزیون دیواری کرال استند مدل J

اولین مدل از ترکیب دو جنس ام دی اف و هایگلاس تولید شده است. ست کامل این مجموعه شامل یک میز تلویزیون دیواری، دوعدد کمد و یک شلف دیواری است.  در میزتلویزیون این مدل دو کشوی سفید رنگ بدون دستگیره(مگنت دار) به چشم می خورد که جنس آنها هایگلاس براق است. دو باکس هم برای قرار دادن دستگاه های جانبی در وسط میز طراحی شده است که می توانید لوازم جانبی را به راحتی درون آنها قرار دهید.

دو کمد این مجموعه نیز دارای درب سفید رنگ هایگلاس براق هستند که فاقد دستگیره هستند و با فشار دست باز و بسته می شوند. جنس سایر قسمت های قهوه ای رنگ این مجموعه ام دی اف است و شما می توانید در صورت نیاز کل مجموعه یا فقط میز تلویزیون دیواری را خریداری نمایید.

 

میز تلویزیون دیواری مدل j-1

 

دومین مدل مجموعه ای شامل میز تلویزیون، یک کمد، یک قفسه و یک شلف است. جنس تمام قسمت های این مدل ام دی اف و رنگ تمام قسمت های آن قهوه ای است. کشوها و در کمدهای این مدل نیز فاقد دستگیره و مگنت دار است و با فشار دست باز و بسته می شود. امکان خرید میز تلویزیون این مجموعه به صورت کامل و یا فقط میز تلویزیون آن هم وجود دارد.

 

میز تلویزیون دیواری مدل j-2

میز تلویزیون دیواری پنل دار

کسانی که TV بزرگ و خاصی دارند و می خواهند محل قرار گیری تلویزیون در نقطه کانونی منزلشان قرار گیرد، می توانند از میز تلویزیون دیواری پنل دار استفاده کنند. این محصولات می توانند تلویزیون شما را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند.

در فضاهای بسیار کوچک باید از تمام فضای منازل استفاده نمود. به همین دلیل یکی از فضاهایی که می تواند مورد استفاده قرار گیرد، زاویه سه گوش بین دیوارها است. بعضی از مدل های دیواری دقیقا برای همین منظور طراحی شده اند و شکل سه گوش دارند و در همین فضا قرار می گیرند. بنابراین به راحتی می توانید از این فضا که معمولا مورد غفلت قرار می گیرد، استفاده نمایید.

 

میز تلویزیون پنل دار

میز تلویزیون دیواری ساده بدون درب

اگر وسایل زیادی ندارید که بخواهید داخل میز تلویزیون قرار دهید یا از نظر نمایش وسایل قرار داده شده در میز تلویزیون مشکلی ندارید، می توانید از این مدل استفاده نمایید. این مدل ها برای به نمایش گذاشتن وسایل دکوری مناسب هستند و نقشی مانند شلف های دیواری را ایفا می نمایند و فضای کافی برای قرار دادن لوازم دکوری را در خود دارند.

 

میز تلویزیون دیواری بدون درب