امروزه استفاده از فلزات به عنوان جزء لاینفک و جدا نشدنی زندگی شهری و ماشینی، قابل انکار نیست و استفاده روز افزون از عناصر فلزی در زندگی مدرن امروزی بر کسی پوشیده نیست. کوراسیون سبک صنعتی امروزی نیز بالطبع از این قاعده مستثنی نیست. درسبک دکوراسیون شهری امروزی گاهی از جنس و متریال های غیر مرسوم استفاده می شود که یک نمونه از آن به عنوان مثال فلز است. در این سبک فلز به عنوان یکی از عناصر مهم ایفای نقش می کند و با توجه نقش فلزات در زندگی امروزی، استفاده از آنها در اجزای دکوراسیون هر روز نقش پررنگ تری به خود می گیرد.

به کار بردن استیل گالوانیزه یا هر نوع فلز دیگری در ساختار اجزای دکوراسیون کمی غیر منتظره است و به تازگی در ساختار اجزای دکوراسیون استفاده می شود. یکی از اجزای مهم دکوراسیون که فلزات می توانند در ساختار آن و به طور ویژه در پایه آن استفاده شوند، میز تلویزیون است. به طور کلی کاربرد فلز در ترکیب پایه میز تلویزیون می تواند دو مزیت داشته باشد. یکی اینکه به دلیل ایجاد سطح انعکاسی سبب القای حس بزرگ بودن کند و دیگر اینکه بتوانید با استفاده از نورپردازی مصنوعی در اطراف یا بالای میز تلویزیون‌تان، فضای زیبایی را ایجاد نمایید.

بنابراین اگر دکوراسیون سبک صنعتی دارید که از فلزات در ترکیب آنها زیاد استفاده شده است، چه خوب است که برای ست کردن آن میز تلویزیونی انتخاب کنید که اجزای فلزی در ترکیب آن استفاده شده است. به عنوان مثال استفاده از میز تلویزیون پایه فلزی می تواند جلوه خاصی را به این نوع دکوراسیون ببخشد. صنایع چوبی اسکندری به عنوان یکی از تولیدکنندگان میز تلویزیون با درک نیاز به تولید چنین محصولاتی، چندین مدل جدید و به روز از جنس «پایه فلزی آبکاری شده فورتیک»  در این زمینه تولید کرده است  تا بتواند پاسخگوی نیاز علاقه مندان لوازم دکوراسیون فلزی باشد.

آبکاری فورتیک چیست و چه مزایایی دارد؟

آبکاری به فرایندهایی اطلاق می شود که در آن فلز با یکی از انواع  آلیاژ مقاوم پوشش دهی می شود و باعث مقاومت بیشتر آن می شود. آبکاری فورتیک به بیان ساده شامل ترکیبی از روش های آبکاری و رنگ آمیزی است که به روش خاصی انجام می شود و دارای مزایایی مانند یکنواختی سطح فلز، تنوع رنگ بندی، دوام و ماندگاری بیشتر و مقاومت در برابر خوردگی و آسیب دیدن است.

معرفی مدل های میز تلویزیون پایه فلزی کرال استند

در ادامه مطلب به معرفی چند مدل از محصولاتی که با پایه فلزی آبکاری شده فورتیک توسط کرال استند تولید شده است، می پردازیم.

میز تلویزیون مدل MT

این مدل با طول 160 سانتیمتردارای سه کشو است و از جنس بدنه ام دی اف ساخته شده است. اجزای فلزی به کار رفته در این مدل شامل پایه های طلایی سه شاخه آبکاری شده فورتیک و دستگیره های طلایی زیبایی هستند که دارای فرم خاصی می باشند.

میز تلویزیون مدل MT

میز تلویزیون مدل MT-180

این مدل دارای سایز طولی 180 سانتیمتر است و دارای پنج کشو است. جنس بدنه آن ام دی اف است و اجزای به کار رفته در این مدل شامل پایه های طلایی سه شاخه آبکاری شده فورتیک و دستگیره های طلایی زیبایی هستند که دارای فرم خاصی می باشند.

میز تلویزیون مدل MT-180

میز تلویزیون مدل MT-140

این مدل با طول 140 سانتیمتر دارای سه کشو است و جنس بدنه آن ام دی اف است. پایه های سه شاخه آبکاری شده طلایی  فورتیک و دستگیره های فلزی زیبا جذابیت خاصی به این مدل داده اند.

میز تلویزیون مدل MT-140

میز تلویزیون مدل 4060

این مدل یکی از زیباترین و جدیدترین مدل های میز ال ای دی پایه فلزی کرال استند است. در طراحی این مدل نوع خاص و بسیار زیبایی از دستگیره ها استفاده شده است که در ظاهر آن بسیار تاثیر گذار است و به خوبی به چشم می خورد. پایه های فلزی فورتیک آبکاری شده طلایی هم یکی دیگر از قسمت های فلزی این نوع میز تلویزیون است.

 

میز تلویزیون مدل 4060

میز تلویزیون مدل 5060

این مدل یکی دیگر از جدیدترین تولیدات صنایع چوبی اسکندری است. از نظر ظاهری مدل 4060 و مدل 5060 مشابه هم هستند ولی دو  تفاوت جزئی دارند. خطوط شیار مانند روی در کشوها در مدل 4060 به صورت افقی است و حاشیه دور کشوها کرم رنگ است ولی خطوط شیار مانند روی در کشوهای مدل 5060 عمودی است و حاشیه دور کشوها طلایی رنگ است.

 

میز تلویزیون مدل 5060

برای خرید مدل های فوق می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید.