میز تلویزیون شیک می‌تواند فاکتور مهمی در زیباترشدن دکوراسیون خانه‌ای که انتخاب می‌کنید، تلقی گردد. احتمالا شما به دنبال اجرای دکوراسیون شیک و دلپذیری هستید که بتواند انتظار شما را برآورده کند و شاید برای رسیدن به این هدف لوازم دکوراسیون مختلفی را هم امتحان کرده‌اید، اما با این وجود همچنان دکوراسیون انتخابی شما را راضی نکرده است و به دنبال زیباتر شدن منزلتان هستید.

برای اجرای یک دکوراسیون شیک، هم می‌توان دکوراسیون کلاسیک را انتخاب کرد و هم می توان دکوراسیون مدرن را برگزید و این بستگی به علایق و سلایق شما دارد. بی‌گمان نقش میز تلویزیون شیک در مرکز دکوراسیون منزل، یک نقش بی‌بدیل است که باید برای آن جایگاه ویژه‌ای در نظر بگیرید. ما پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم که شده میز تلویزیون پایه طلایی را انتخاب کنید و ببینید آیا این بار از زیبایی دکوراسیون منزلتان لذت بیشتری می‌برید؟

میز تلویزیون پایه طلایی شیک و متفاوت

بسیاری از محصولات میز تلویزیون‌ پایه طلایی که امروزه تولید می‌شوند، تحت عناوینی مانند مدل‌های میز تلویزیون سلطنتی روانه بازار می‌شوند و دارای جلوه کاملا طلایی رنگ هستند، ولی همکاران ما در شرکت کرال استند به این نتیجه رسیدند که با ساخت دو مدل جدید که نمونه‌های مشابه آن در بازار موجود نباشد، تفاوتی در تولید میز تلویزیون پایه طلایی ایجاد کنند و مدل‌های متفاوتی با رنگ‌های سفید-طلایی و مشکی-طلایی را تولید نمایند و این سرآغاز داستانی شد که منجر به تولید میز تلویزیون‌های S و SI گردید.

میزهای تلویزیون S و SI که خوشبختانه با نظر موافق خریداران مواجه شده‌اند، شامل میز تلویزیون پایه طلایی ام‌دی‌اف وکیوم سفید و مشکی می‌شوند که با نوار طلایی‌رنگ پایین قوس میز و پایه‌های طلایی‌رنگ سم‌آهویی از سایر میزهای کرال استند متمایز می‌شوند. این پایه ها از جنس چوب هستند و بر روی آنها رنگ طلایی خورده شده است. جنس بدنه میز تلویزیون پایه طلایی هم از ام‌دی‌اف است که توسط دستگاه وکیوم روکش شده است.

رنگ‌بندی در دو رنگ سفید و مشکی

انتخاب رنگ سفید یا مشکی برای دکوراسیون منزل شما بستگی به علاقه خودتان و همخوانی با سایر اجزای دکوراسیون منزل شما دارد و خوشبختانه این مدل در دو رنگ طراحی شده است تا بتواند مورد پسند هر دو طیف دوستداران رنگ مشکی و رنگ سفید قرار بگیرد. از نظر اندازه طول میز هم نگران نباشید، زیرا این میز در دو سایز ۱۴۰ و ۱۶۰ سانتیمتر ساخته شده است تا تلویزیون شما هر سایزی داشته باشد، امکان استفاده از آن فراهم باشد.(امکان ساخت میز با سایز ۱۸۰ هم به صورت سفارشی وجود دارد)

دو مدل میز تلویزیون S و SI از همه نظر به هم شبیه هستند و تنها تفاوت ظاهری آنها در تعداد کشوها و محل قرارگیری لوازم سرگرمی است. در مدل S سه کشو و سه جایگاه لوازم سرگرمی وجود دارد، ولی در مدل SI دو کمد کوچک، یک کشو و یک جایگاه لوازم سرگرمی وجود دارد. بنابر این اگر لوازم سرگرمی بیشتری دارید، می‌توانید مدل S را انتخاب کنید و اگر نیاز به کمد برای قرار دادن وسایل دارید می‌توانید مدل SI  را انتخاب نمایید و از تماشای تلویزیون در کنار خانواده یا مهمانانتان نهایت لذت را ببرید.

برای خرید میز تلویزیون S و SI می توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید نمایید و به صورت رایگان آن را در منزلتان دریافت نمایید.