شما چه رنگی را مناسب رنگ میز تلویزیون می دانید؟ آیا موافق رنگ‌های تیره مثل مشکی هستید یا سفید و رنگ‌های روشن؟ شاید هم قهوه‌ای طرح چوب به رنگ طبیعت را می‌پسندید. در هر حال هر رنگی که می‌پسندید، ما به سلیقه شما احترام می‌گذاریم و درست به همین دلیل محصولات میز تلویزیون در شرکت کرال‌استند، در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند تا پاسخگوی سلایق شما باشند. با این وجود قصد داریم کمی هم در این زمینه با شما سخن بگوییم.

دیدگاه اول در خصوص رنگ میز تلویزیون

در خصوص رنگ میزتلویزیون دو دیدگاه وجود دارد. مطابق یک دیدگاه انتخاب رنگ میزتلویزیون باید متناسب با رنگ مبلمانی که در چیدمان فضای خانه قرار گرفته است، انتخاب شود تا هماهنگی بین اجزای دکوراسیون را ایجاد کند. می‌توانید از رنگ‌های براق یا مات استفاده کنید ولی حواستان باشد، آن را متناسب با رنگ چیدمان خانه انتخاب کنید. بنابر این مطابق این دیدگاه اگر رنگ سایر اجزای دکوراسیون منزل شما روشن است، رنگ میزتلویزیون را هم سفید یا روشن انتخاب کنید و اگر رنگ لوازم دکوراسیون شما تیره است، رنگ میزتلویزیون را مشکی یا تیره انتخاب کنید.

دیدگاه دوم

در چیدمان بسیاری از خانه‌ها از دکوراسیون هم‌رنگ استفاده می شود. یعنی کل دکوراسیون خانه یا به رنگ تیره یا به رنگ روشن خنثی مثل سفید انتخاب می‌شود. اما در نظر داشته باشید که اگر تلویزیون در نقطه کانونی خانه شماست، انتخاب یک رنگ متفاوت میز تلویزیون که با زمینه سایر اجزای دکوراسیون متضاد باشد، می‌تواند یک تمایز چشم‌نواز ایجاد کند. البته برای تلویزیون و میز تلویزیون می‌توانید از دورنگ مکمل استفاده کنید تا بتوانید جلوه‌ای را که در نظر دارید، به طور کامل نشان دهید.

پیروان دیدگاه دوم معتقدند در صورت انتخاب هم‌رنگ همه اجزای دکوراسیون، هیچ کدام جلوه‌ای ندارند و باید رنگ میزتلویزیون را به عنوان نقطه کانونی خانه به شکلی انتخاب کرد که در کنار سایر اجزای دکوراسیون به اصطلاح خوب بنشیند و خود را نشان دهد.

قهوه ای طرح چوب بعنوان رنگ میز تلویزیون

می‌توانید میز تلویزیونی با رنگ قهوه‌ای روشن یا قهوه‌ای سوخته را با توجه به دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید. همچنین می‌توانید میزتلویزیون‌های قهوه‌ای طرح چوب را امتحان کنید. یکی از فواید استفاده از میزهای قهوه‌ای طرح چوب این است که می‌توانید پیوندتان را با طبیعت در خانه حفظ کنید و حس ناب حضور در طبیعت را در فضای منزلتان احساس کنید.

تناسب رنگ دیوار و رنگ میز تلویزیون

 در مورد میز ال‌سی‌دی این را هم بگوییم که باید تناسب رنگ دیوار پشت تلویزیون با رنگ میز تلویزیون را هم در نظر داشته باشید.

انتخاب هر رنگی از سوی شما جلوه ظاهری دکوراسیون شما را به طور کلی تغییر می‌دهد، بنابراین در انتخاب رنگ بسیار دقت کنید. انواع رنگ‌ میز تلویزیون را ببینید و در این زمینه تحقیق کنید و وقتی رنگ مورد نظرتان را یافتید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

خوشبختانه کرال‌استند هر کدام از مدل‌های میز تلویزیون خود را در چند رنگ تولید کرده است تا امکان خرید انواع رنگ متناسب با دکوراسیون شما فراهم باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت میز تلویزیون می‌توانید پس از مشاهده مدل‌های میز تلویزیون در سایت اینترنتی کرال‌استند نسبت به خرید آن اقدام نمایید و هر رنگ و مدلی را که می‌پسندید، از طریق ارسال رایگان دریافت نمایید.