میز تلویزیون دیواری سبک خاصی از دکوراسیون مینیمال است که علاوه بر صرفه‌جویی در فضا، زیبایی‌های خاص خود را دارد.

به عنوان اولین سوال مایلیم از شما بپرسیم که چقدر با میز تلویزیون‌ دیواری آشنا هستید؟ آیا تاکنون میز تلویزیون‌های دیوار کوب را از نزدیک مشاهده کرده‌اید؟

میز تلویزیون دیواری چیست؟

در تعریف این نوع میز تلویزیون‌ها می‌توان این گونه گفت که دسته‌ای از میز تلویزیون‌ها هستند که بر روی دیوار نصب می‌شوند و برخلاف میز تلویزیون‌های زمینی بر روی زمین قرار نمی‌گیرند. اندازه این میز تلویزیون‌ها نیز بر حسب اندازه تلویزیون تعیین می‌شود.

این میز تلویزیون‌ها بیشتر از اینکه محلی برای قرار گرفتن تلویزیون باشند، محل قرار گرفتن تلویزیون را مشخص‌تر نشان می‌دهند. همچنین حضور میز به همراه تلویزیون بر روی دیوار، باعث تزئین دیوار و زیبایی بیشتر فضای دیوار خواهد شد.

چنانچه در منزلتان فضای کافی در اختیار ندارید، می‌توانید از میز تلویزیون دیواری استفاده نمایید. ویژگی این میز تلویزیون‌ها این است که سهم آنها از فضای کف منزل شما صفر درصد است و شما می‌‌توانید این فضا را صرفه‌جویی کنید و آن را برای موارد ضروری تری اختصاص دهید.

پوشش فضاهای مرده روی دیوار

ضمن اینکه میز تلویزیون دیواری می‌تواند فضاهای خالی و مرده روی دیوار خانه شما را پوشش دهد. با این تفاسیر، این میز تلویزیون‌ها مخصوصا بیشتر مناسب آپارتمان‌های کوچک، خانه‌های دانشجویی و یا اتاق خواب هستند.

محل قرار گرفتن و تسلط کامل به تلویزیون

غالبا طراحی و ساخت این میز تلویزیون‌ها بر مبنای سفارشی‌سازی صورت می‌گیرد. بنابر این اولین عامل تعیین‌کننده برای ساخت این نوع میز تلویزیون‌ها تعیین محل و میزان سطحی از دیوار است که مایل هستید برای این کار اختصاص دهید. جایگاه قرارگیری تلویزیون در محیط منزل خود را باید به گونه‌ای تعیین و مشخص نمایید که با توجه به نحوه چیدمان مبلمان و کاناپه‌ها، شما دیدی کاملا مسلط به تلویزیون داشته باشید.

سفارشی‌سازی ساخت، راهی به سوی انتخابی مناسب‌تر

بر حسب همین عامل فرد سازنده از منزل شما بازدید می‌کند و سطح دیوار شما را برای پیشنهاد نوع میزتلویزیون مناسب اندازه می‌گیرد و چنانچه پیشنهادات جایگزین دیگری هم در این زمینه داشته باشد، به شما اعلام می‌کند.

معمولا میز تلویزیون‌های دیوارکوب اندازه و مساحت کمی دارند، اما دسته دیگری از آنها هستند که مانند یک قاب در بالای میز تلویزیون زمینی قرار می‌گیرند و برای جایگذاری تلویزیونی که روی میز تلویزیون زمینی قرار می‌گیرد، استفاده می‌شوند. این مدل‌ها معمولا اندازه بزرگتری دارند.

استفاده از شلف‌های دیواری و کمد

در کنار این میز تلویزیون‌ها می‌توانید از شلف‌ دیواری و کمدهایی استفاده کنید که در آنها لوازم تزئینی از قبیل گلدان، کتاب، انواع قاب عکس و وسایل ریز تزیینی قرار دهید. تعداد شلف‌ها و کمدها بر حسب مقدار فضای دیواری که در اختیار فرد سازنده قرار می‌دهید و ضرورت و سلیقه شما متفاوت است و انتخاب آن دست خودتان است. همچنین علاوه بر شلف‌ها، برای طراحی میز تلویزیون دیواری تان می‌توانید از نور پردازی و تم‌های رنگی هم استفاده کنید.

 

صنایع چوبی اسکندری افتخار دارد تا زیباترین و مناسب‌ترین میز تلویزیون دیواری را برای منزل شما تولید نماید. پس همین الان با شماره تلفن 66933342-021 با ما تماس بگیرید.