میز ال ای دی یکی از مهم‌ترین ملزومات دکوراسیون منزل است که توجه به نحوه انتخاب و خرید آن بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه بدانیم چه میز تلویزیونی مناسب منزل شما است، توجه به چند نکته ضروری به نظر می‌رسد.

توجه به اندازه تلویزیون

اولین نکته‌ای که باید برای خرید میز تلویزیون در نظر بگیرید، توجه به اندازه تلویزیون است. مسلما برای یک تلویزیون ۵۵ اینچی میز تلویزیون ۱۶۰ سانتی باید بخرید و انتخاب میز تلویزیون ۱۴۰ سانتی‌متری مناسب نیست. زیرا در صورت این انتخاب، تلویزیون تمام فضای روی میز را اشغال می‌کند و با فرم نازیبایی مواجه می‌شوید.

میز تلویزیون کلاسیک یا مدرن؟

دومین نکته این است که آیا سبک دکوراسیون منزل شما از نوع کلاسیک است یا مدرن؟ اگر مبلمان سلطنتی دارید یا میزهای شما دارای پایه‌های سم‌آهویی پیچ و خم دار است یا لوازم چوبی منزل شما دارای تزئینات و نقش و نگار است، بهتر است یک میز ال ای دی کلاسیک را هم انتخاب کنید، ولی اگر میز و صندلی و مبلمان شما فاقد تزئینات و دارای خطوط صاف مکعب مستطیل و بدون دستگیره است، در این صورت مناسب‌تر است که یک مدل میز ال ای دی مدرن را انتخاب و خریداری کنید.

سومین نکته‌ای که باید برای خرید میز ال ای دی در نظر بگیرید، این است که میز تی وی که قصد خرید آن را دارید، از چه جنسی ساخته شده است. اهمیت انتخاب جنس باکیفیت، مهم‌ترین فاکتوری است که باید برای خرید میز تلویزیون در نظر بگیرید. این نکته از آنجایی بیشتر حائز اهمیت است که امروزه میز های ارزان‌قیمتی در بازار موجود هستند ولی کیفیت جنس مناسبی ندارند و نمی‌توانند کارآیی لازم را داشته باشند.

فراهم شدن امکان خرید بهترین میز ال ای دی در صنایع چوبی اسکندری

خوشبختانه ما این مژده را به شما می‌دهیم که در فروشگاه اینترنتی کرال استند شما می‌توانید انواع میز تلویزیون کلاسیک و مدرن را با انواع تنوع سایز و رنگ و با کیفیتی منحصر بفرد خریداری نمایید. تمام میز تلویزیون‌های مدرن و کلاسیک تولیدی صنایع چوبی اسکندری، دارای دو یا سه تنوع رنگ و سایز هستند و این موضوع کار شما را برای انتخاب مناسب آسان می‌کند. از نظر جنس اغلب مدل‌های تولیدی از جنس ام دی اف با روکش وکیوم هستند که ضد خش و ضد آب هستند و از دوام و استحکام مناسبی برخوردارند. دسته دیگری از تولیدات از جنس ام دی اف فوق‌برجسته و ام دی اف های‌ گلاس درجه یک هستند و به همین دلیل شما می‌توانید بدون نگرانی از کیفیت، میز TV مورد نظرتان را از میان ده‌ها کالای با بهترین جنس و کیفیت خریداری نمایید.

روش‌های خرید

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کرال استند شما دو راه در پیش رو دارید:

اولین روش مراجعه به سایت و انتخاب میز تلویزیون است و سپس باید روی گزینه «انتخاب گرینه‌ها» کلیک نمایید و پس از انتخاب سایز و رنگ ادامه مراحل را تا تکمیل فرایند خرید ادامه دهید. برای این منظور ابتدا باید وارد صفحه اصلی سایت به نشانی Https://kralstand.com شوید و از منوی میز تلویزیون، میز ال ای دی مورد نظرتان را انتخاب نمایید و سپس از طریق گزینه افزودن به سبد خرید و صفحه خرید محصول ثبت سفارش نمایید.

دومین روش تماس با دفتر فروش از طریق شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ و ثبت سفارش است.

پس از انجام فرایند خرید و ثبت سفارش، میز تلویزیون خریداری شده توسط شما در سریع‌ترین زمان ممکن و از طریق ارسال رایگان برای شما ارسال می‌گردد.