میز تلویزیون طرح چوب علاوه بر زیبایی فوق العاده و دلنشینی که دارد، می‌تواند حس پیوند با طبیعت را در منزلتان به شما القا نماید.

رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل، رنگ واقعی چوب و درختان و خاک است و به همین دلیل می تواند حس تازگی و سرزندگی طبیعت را با خود همراه داشته باشد. در عین حال رنگی گرم با احساس راحتی و آسایش و امنیت است که خسته کننده نیست و می تواند حس همدلی را نیز ایجاد نماید.

این رنگ در دکوراسیون منزل زیاد استفاده می شود زیرا همیشه مد است و به دلیل تعاملی که با سایر رنگ ها دارد، به راحتی می توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل انتخاب آن ریسک نیست و این رنگ با اکثر رنگ ها می تواند ترکیب مناسبی را ایجاد نماید.

دسته ای از میز تلویزیون های ام دی اف کرال استند دارای روکش هایی با زمینه طرح چوب هستند و رگه های چوبی بر روی بدنه این میز تلویزیون ها دیده می شود. این مدل میز تلویزیون ها مورد پسند دسته دیگری از مشتریان خوش سلیقه است که به طبیعت علاقه مند هستند و و انتظار آنها از یک میز تلویزیون این است که حتما حس چوبی بودن را از طریق بدنه طرح چوب القا نماید و به همین دلیل این رنگ را بر سایر رنگ ها ترجیح می دهند.

به طور کلی لوازم دکوراسیون قهوه ای طرح چوب رنگ های دنج و راحتی هستند که از همه نظر انتخاب مناسبی هستند.

چگونه انتخاب کنیم؟

میز تلویزیون قهوه ای طرح چوب در کنار سایر اجزای دکوراسیون قهوه ای یکدست ممکن است باعث ایجاد یکنواختی شود، بنابراین بهتر است آن را در ترکیب با سایر رنگ ها استفاده نمایید. ترکیب رنگی کرم-قهوه ای از پرکاربردترین ترکیب های رنگی دکوراسیون است. ترکیب سفید-قهوه ای هم ترکیب دراماتیکی است که کنتراست دوست داشتنی را ایجاد می نماید. با این حال رگه های طرح چوب این میز تلویزیون می تواند با یکنواختی مقابله کند و حتی در دکوراسیون قهوه ای یکدست هم تمایز ایجاد نماید.

با در نظر گرفتن همین مسائل انواع میز تلویزیون طرح چوب کرال استند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که رگه های چوبی روی بدنه آنها بسیار زیبا و متمایز باشد و منظره دلنشینی را فراهم کند و شما می توانید با دیدن این میز تلویزیون ها به این نکته اذعان داشته باشید.

معرفی چند مدل میز تلویزیون طرح چوب کرال استند

در ادامه مطلب به معرفی چند نمونه از میز تلویزیون‌های سفید کرال استند می‌پردازیم. برای مشاهده همه مدل‌های طرح چوب می‌توانید به صفحه اصلی سایت و منو میز تلویزیون مراجعه بفرمایید.

مدل J

 این مدل در سایزهای طولی ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۶۰، ۱۸۰ و ۲۱۰ سانتیمتر توسط شرکت کرال استند تولید شده است و دارای رنگ‌بندی های قهوه ای روشن و قهوه ای تیره طرح چوب است. پایه‌های زیبای باریک و کشیده از جنس چوب باعث زیباتر شدن و مقاومت بیشتر این میز تلویزیون برای تحمل فشار شده است. کشوهای مگنت دار این مدل ها باعث شده است که این مدل ها میز تلویزیون های مدرنی هم محسوب شوند.

مدل A

این مدل که در دسته میز تلویزیون‌های کلاسیک کرال استند قرار می‌گیرد، دارای سایزهای طولی ۱۲۰ و ۱۴۰ سانتیمتر است که شامل میز تلویزیون‌های کوچک و متوسط می‌شود. جنس این مدل ام دی اف فوق وکیوم است و دارای خاصیت ضد خش و ضد آب است. این مدل یک میز دو تکه است که دارای یک کشوی دستگیره دار است و فاقد پایه است.

مدل NC

این مدل هم در دو سایز طولی ۱۴۰ و ۱۶۰ سانتیمتر تولید شده است و دارای دو رنگ‌بندی سفید و قهوه‌ای است. این مدل  از پایه‌های چوبی سم‌آهویی زیبا برخوردار است و دارای یک کشو و دو جایگاه لوازم سرگرمی است و از این لحاظ یک میز تلویزیون جادار محسوب می‌شود.

برای دیدن عکس این مدل ها و سایر مدل های طرح چوب کرال استند می‌توانید به منوی میز تلویزیون در صفحه اصلی همین سایت مراجعه نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید.