میز تلویزیون سفید می‌تواند در نمای دکوراسیون منزل شما تاثیرات ویژه‌ای بگذارد و فضای منزل شما را بزرگتر نشان دهد.

نقش میز تلویزیون سفید در دکوراسیون منزل

پیش از اینکه در مورد میز تلویزیون سفید سخن بگوییم، خوب است ابتدا رنگ سفید و ویژگی‌های آن را در دکوراسیون منزل بیشتر بشناسیم.

سفید خنثی‌ترین رنگ جهان است که نه در دسته‌بندی رنگ‌های سرد و نه در دسته‌بندی رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر اگر همه رنگ‌ها را با هم ترکیب کنیم، از آمیزش رنگ‌ها رنگ سفید به دست می‌آید. مکمل این رنگ نیز رنگ مشکی است. صدفی، سفید استخوانی، شیری و سفید عاجی به عنوان طیف‌های مختلف رنگ سفید، شناخته می‌شوند.

اما فارغ از ویژگی‌های زیبایی‌شناسی، مهم‌ترین ویژگی رنگ سفید این است که این رنگ به دلیل نداشتن حد و مرز، می‌تواند فضای منزل شما را بزرگ‌تر از چیزی که واقعا هست، نشان دهد. بنابر این اگر منزل کوچکی دارید و به دلیل کمبود فضا مایل هستید که فضا را بزرگ‌تر نشان دهید، رنگ سفید را برای دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید. به نظر من حتما امتحانش کنید و از نتیجه‌ای که می‌گیرید، لذت ببرید.

دکوراسیون رنگ سفید همچنین امکان پدیدار شدن المان‌های تزئینی را فراهم می‌کند، زیرا این رنگ بستری برای خودنمایی بقیه رنگ‌ها است و به دیگر رنگ‌ها اجازه می‌دهد خود را به نمایش بگذارند و به چشم بیایند، بنابر این می‌تواند فضای خلاقانه‌ای ایجاد نماید.

امکان انتخاب طیف‌های متفاوت رنگ سفید

بسیاری از شما ممکن است این تصور را داشته باشید که نگاه کردن طولانی مدت به رنگ سفید خسته‌کننده و باعث افسردگی است یا ممکن است چشم شما را بزند. در این صورت با توجه به اینکه رنگ سفید دارای طیف‌های وسیعی است، بهتر است مدل‌هایی که رنگ سفید یکدست دارند را انتخاب نکنید و نوعی از رنگ سفید را انتخاب کنید که ملایم‌تر و گرایش‌هایی به سمت رنگ شیری یا کرم داشته باشد و یا طرح‌هایی در زمینه سفید آن کار شده باشد که آن را از حالت سفید یکدست خارج کند.

با در نظر گرفتن همین مسائل انواع میز تلویزیون سفید کرال استند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که رنگ سفید آنها آزار رساننده نباشد و بالعکس منظره دلنشینی را برای چشمان شما فراهم کند، نکته‌ای که خریداران میز تلویزیون‌های سفید کرال استند به این ویژگی اذعان داشته اند.

در ادامه مطلب به معرفی چند نمونه از میز تلویزیون‌های سفید کرال استند می‌پردازیم. برای مشاهده همه مدل‌ها می‌توانید به صفحه اصلی سایت و منو میز تلویزیون مراجعه بفرمایید.

مدلU

میز tv سفید مدل U در سه سایز طولی ۱۶۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ سانتیمتر توسط شرکت کرال استند تولید شده است و دارای دو رنگ‌بندی سفید و قهوه‌ای است. پایه‌های زیبای سم‌آهویی از جنس چوب باعث زیباتر شدن این میز تلویزیون شده است. چهار کشوی دستگیره‌دار و دو جایگاه لوازم سرگرمی باعث شده است که این مدل یک میز تلویزیون جادار محسوب شود.

مدل J

میز ال سی دی سفید مدل J که در دسته میز تلویزیون‌های مدرن کرال استند قرار می‌گیرد، دارای سایزهای طولی ۱۶۰، ۱۸۰ و ۲۱۰ سانتیمتر است که شامل میز تلویزیون‌های متوسط و بزرگ می‌شود. جنس این مدل ام دی اف فوق‌برجسته است که با دست کشیدن بر  روی سطح آن می‌توانید برجستگی‌های ام دی اف را زیر انگشتانتان احساس نمایید. سایزهای ۱۸۰ و ۲۱۰ سانت این مدل دارای ۵ کشو و سایز ۱۶۰ سانت آن دارای سه کشو و دو جایگاه لوازم سرگرمی است.

مدلV

این مدل هم در دو سایز طولی ۱۴۰ و ۱۶۰ سانتیمتر تولید شده است و دارای دو رنگ‌بندی سفید و قهوه‌ای است. این مدل نیز از پایه‌های چوبی سم‌آهویی زیبا برخوردار است و دارای سه کشو و دو جایگاه لوازم سرگرمی است و از این لحاظ یک میز تلویزیون جادار محسوب می‌شود.

مدل S وSI

این مدل‌ها هم دارای دو سایز طولی ۱۴۰ و ۱۶۰و ۱۸۰ سانتیمتر هستند و جنس آنها ام دی اف وکیوم است. پایه‌های چوبی سم‌آهویی طلایی و قاب طلایی‌رنگ پایین میز باعث زیباتر شدن هرچه بیشتر آن شده‌اند. این مدل‌ها هم از حیث برخورداری از کمدها و کشوهای مگنت‌دار و جایگاه لوازم سرگرمی مدل‌های جاداری محسوب می‌شوند.

برای دیدن عکس این مدل ها و سایر میز تلویزیون های سفید کرال استند می توانید به منوی میز تلویزیون در صفحه اصلی همین سایت مراجعه نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید.