در سبک دکوراسیون مینیمال، همه اجزای دکوراسیون فضای کمی اشغال می‌کنند و شکل ساده‌ای دارند و از نظر تزئینات بی‌پیرایه به نظر می‌رسند.دکوراسیون مینیمال ویژه آپارتمان‌های کوچکی است که فضای کمی دارند و به همین دلیل نمی‌توانند از چیدمان حجیم و بزرگ در منازل استفاده کنند. بالطبع میز تلویزیون مینیمال هم یکی از اجزای تشکیل دهنده این سبک است.

این گونه در ذهن تداعی می‌شود که دکوراسیون مینیمال با حذف فضاهای باز، کاهش خطوط و کاهش تعداد و اندازه اجزای تشکیل دهنده همراه است و بنابراین چنین فضایی ممکن است بی‌روح باشد. در حالیکه این تصور، تصور اشتباهی است و شما می‌توانید با انتخاب رنگ متنوع و شاد اجزای دکوراسیون مینیمال از قبیل میز تلویزیون مینیمال و ...فضای مناسبی خلق کنید، حتی اگر فضای منزلتان کوچک است.

شما همجنین این امکان را دارید که رنگ‌آمیزی منزل را با یک رنگ روشن، مثلا سفید و وسایل دکوراسیون مثل مبلمان و میز تلویزیون مینیمال را از رنگ تیره انتخاب کنید و ازطریق تضادی که در منزلتان ایجاد می‌کنید، فضای خانه‌تان را زیباتر کنید.

تعریف و خصوصیات میز تلویزیون مینیمال

در یک تعریف کلی میز تلویزیون مینیمال به میز تلویزیونی اطلاق می‌شود که با ابعاد و اندازه کوچک برای استفاده بهینه از فضاهای کوچک طراحی می‌شود.

به طور کلی با توجه به دکوراسیون‌های مدرن امروزی باید به سراغ طرح هایی از میز تلویزیون مینیمال رفت که کمترین فضا را اشغال کنند و در عین حال بر خلاف ظاهر ساده و جمع و جورشان، فضاهای کاربردی قابل استفاده زیادی داشته باشند. عموما در طراحی میزهای تلویزیون مینیمال از خطوط صاف و رنگ‌های خنثی مثل سفید استفاده می‌شود و همچنین دارای حداقل تزئینات است. این میزها برای فضاهای مدرن و دکوراسیون مینیمال فوق العاده مناسب هستند.

مدل‌های متحرک و انعطاف‌پذیر میز تلویزیون‌های مینیمال هم نمونه‌های خوبی هستند که دارای قسمت‌های تاشو یا جمع‌شونده هستند و در مواقع لزوم می‌توان اندازه طولی آنها را کم و زیاد کرد تا فضای کمتری اشغال کنند. بعضی از مدل‌های میز تلویزیون مینیمال هم دارای صفحه‌ای چرخنده بر بالای میز هستند که بدون چرخاندن میز می‌توان این صفحه چرخنده را حرکت داد و زاویه دید تلویزیون را تنظیم کرد. بنابراین به کمک آن می‌توان تلویزیون را در هر جایی از خانه قرار داد، بدون اینکه نگران زاویه دید باشید.

معرفی چند مدل میز تلویزیون کوچک کرال‌استند

در ادامه مطلب به معرفی چند میز تلویزیون کوچک کرال استند می‌پردازیم:

میز تلویزیون مدل ۳۵۲۰:

این مدل که دارای سایز طولی ۱۲۰ سانتیمتر است در دو رنگ کرم- قهوه‌ای طرح کتان و قهوه‌ای تیره تولید شده است و جنس آن هم ام‌دی‌اف است.

میز تلویزیون A

این مدل نیز دارای سایز طولی ۱۲۰ سانتیمتر است و دارای دو رنگ‌بندی قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره است و جنس آن هم ام‌دی‌اف وکیوم است.

میز تلویزیون J-120

یکی دیگر از تلویزیون‌های کوچک سایز ۱۲۰ کرال‌استند، مدل J-120 است که دارای سه رنگ‌بندی کرم طرح کتان، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره است.

میز تلویزیون مدل H-140 COTTON

این میز ال سی دی دارای سایز طولی ۱۴۰ سانتیمتر است، ولی دارای کشویی است که در داخل میز قرار دارد و در مواقع لزوم می‌توانید آن را از کنار میز به سمت خارج بکشید و بر طول میز ال سی خانه‌تان بیفزایید.

انواع میز تلویزیون مینیمال در شرکت کرال استند تولید و به فروش می‌رسد.برای دیدن عکس این محصولات و سایر میز تلویزیون ها می توانید به منوی میز تلویزیون در صفحه اصلی سایت کرال استند مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 66933342-021 تماس بگیرید.