میز تلویزیون ساده یک گرینه انتخابی است که خیلی از خریداران میز ال سی دی به دنبال آن هستند و سادگی آن را با تشریفات انواع دیگر میز تلویزیون مدل‌دار عوض نمی‌کنند.

همزمان با رخ دادن تحولات دیجیتالی و پیدایش تلویزیون‌های ال سی دی و ال ای دی جدید، میز تلویزیون‌ها هم تغییر کرده‌اند و دارای پیچیدگی‌ها و تشریفات خاصی شده‌اند و میز تلویزیون‌های مدرن و کلاسیک سلطنتی جای میزهای قبلی را گرفته‌اند، با این حال سادگی برخی از انواع میز تلویزیون‌ها همچنان طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از افراد هنوز میز تلویزیون ساده را بر انواع میز تلویزیون مدرن و سلطنتی ترجیح می‌دهند.

انتخاب میز تلویزیون در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی هر خانه‌ای نقش ویژه‌ای دارد و میز تلویزیونی که انتخاب می‌کنید، باید با سایر لوازم اتاق پذیرایی شما هماهنگی و همخوانی داشته باشد. در انتخاب میز تلویزیون علاوه بر اندازه و کیفیت، عامل دیگری به نام طرح و زیبایی مطرح است و یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مورد نظر خریداران برای انتخاب میز ال سی دی، مدل آن است.

ساده اما هماهنگ و سازگار!

 یک میز تلویزیون شیک و در عین حال ساده ممکن است بتواند بهتر با انواع دکوراسیون منازل سازگار شود و شاید بتوان راز و رمز اینکه بعضی از خریداران بر سادگی میز تلویزیون اصرار دارند را در همین موضوع جستجو کرد، زیرا معمولا میز تلویزیون مدرن برای دکوراسیون مدرن و میز تلویزیون کلاسیک برای دکوراسیون کلاسیک انتخاب می‌شود، در حالیکه برای یک میز تلویزیون ساده نمی‌توان حد و مرزی قائل شد و این میز تلویزیون‌ها به راحتی می‌توانند با انواع سبک‌های دکوراسیون هماهنگ شوند.

مدل‌های ساده معمولا فاقد طرح‌ها و تزئینات خاص هستند و از یک چهارچوب مکعب مستطیل ساده تشکیل شده‌اند ولی همین مدل‌های ساده هم ممکن است اگر به خوبی با سایر لوازم منزل شما هماهنگ شوند،جلب توجه زیادی کنند و فضای منزل شما را جذاب‌تر و زیباتر از گذشته کنند. این میز تلویزیون‌ها در عین حال تناسب و هارمونی چیدمان منزل شما را هم بر هم نمی‌زنند و با آن هماهنگ هستند. البته اگر در کنار این میز تلویزیون‌ها بتوانید ایده‌های جذاب دیگری را نیز اجرا نمایید که می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

برخی از مدل‌های میز تی وی ساده که در کرال‌استند تولید و عرضه می‌شوند، دارای ظاهر ساده‌ای هستند. مثلا چهارچوب مکعب مستطیل دارند و به صورت ایستاده تولید می‌شوند. این میزها طبقات و کشوهایی هم برای قرار دادن لوازم سرگرمی در خود دارند که می‌توانید از آنها برای لوازم جانبی خود استفاده کنید.

چند مدل میز تلویزیون ساده کرال استند

در مطلب زیر چند مدل میز ال سی دی ساده کرال استند را به شما معرفی می‌نماییم.

مدل ۳۵۲۰

این مدل که در دو رنگ کرم طرح کتان و قهوه‌ای تولید شده و موجود است، یک میز تلویزیون جمع و جور ساده و بدون تشریفات است که در دو سایز ۱۲۰ و ۱۴۰ سانتیمتر تولید می‌شود و شما خیلی راحت می‌توانید از آن استفاده نمایید.

مدل CLASSIC-140

یک میز تلویزیون بسیار ساده ولی در عین حال زیبا و خوش‌فرم است که در ترکیب با دکوراسیون منازل شما می‌تواند به خوبی بنشیند و ست شود. اندازه طول این میز ۱۴۰ سانتیمتر و مانند عکس به رنگ قهوه‌ای روشن است.

برای دیدن عکس این محصولات و سایر میز تلویزیون های ساده کرال استند به منوی میز تلویزیون در صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66933342-021 تماس بگیرید.