میز تلویزیون مشکی امروزه مورد علاقه طیف وسیعی از خریدارانی است که مایلند میز تلویزیون منزلشان را هم رنگ تلویزیون انتخاب کنند و یا به عبارت دیگر تلویزیون و میز تلویزیون منزلشان را با هم ست کنند. در نقطه مقابل این افراد، دسته دیگری قرار دارند که به علت قرار گرفتن میز تلویزیون در نقطه کانونی خانه، مایلند رنگ میز تلویزیون سفید را به رنگ مخالف رنگ تلویزیون انتخاب کنند تا میز تلویزیون آنها نمود بیشتری داشته باشد و بیشتر به چشم بیاید. اما از تفاوت‌های علایق و سلایق که بگذریم، نقش میز تلویزیون در نقطه کانونی دکوراسیون منزل، یک نقش فوق‌العاده پر اهمیت است که مشکی‌پسندان مایلند آن را به رنگ مشکی انتخاب نمایند و درست به همین دلیل ما قصد داریم امروز در همین زمینه با شما سخن بگوییم.

اگر لوازم استفاده شده در دکوراسیون منزل شما به رنگ مشکی یا تیره است، بهتر است برای تکمیل و ست شدن دکوراسیون خانه‌تان، رنگ میز ال سی دی منزلتان را هم به همان رنگ انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که مدلی را که انتخاب می‌کنید، در تناسب و همخوانی با سایر اجزای دکوراسیون انتخاب کنید تا خدای نکرده از این بابت لطمه ای به دکوراسیون خانه شما وارد نشود. مثلا برای خانه‌های با چیدمان مدرن از میز تلویزیون مدرن و برای خانه‌های با چیدمان کلاسیک از میز تلویزیون کلاسیک استفاده نمایید.

در این مقاله قصد داریم مدل‌های مشکی موجود در فروشگاه کرال‌استند موجود است را به شما معرفی کنیم. در همین زمینه یک نمونه از مدل‌های کلاسیک و یک نمونه از مدل‌های مدرن مشکی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید مطابق سلیقه‌تان خانه رویایی‌تان را بچینید.

میز تلویزیون مشکی مدرن J- EMBOSS

این میز تلویزیون که در دسته‌بندی میز تلویزیون مدرن قرار می‌گیرد، یک مدل کاملا مشکی است. پایه‌های کشیده و باریک مشکی، کشوهای مگنت‌دار و جایگاه لوازم سرگرمی همگی به این رنگ هستند تا هواداران رنگ مشکی حسابی از دیدن آن لذت ببرند. جنس این میز تلویزیون ام‌دی‌اف فوق‌برجسته است که سطح آن را برجسته کرده است و با دست کشیدن روی سطح آن می‌توانید برجستگی‌های ام‌دی‌اف را زیر انگشتانتان احساس کنید. برای جادارتر کردن این میز تلویزیون سه کشو برای آن در نظر گرفته شده است و دو جایگاه لوازم سرگرمی هم برای آن در نظر گرفته شده است. این میزتلویزیون در سایز طولی ۱۶۰ سانتیمتر و ۱۴۰ سانتیمتر تولید شده و برای ارسال به منازل شما آماده شده است.

مدل کلاسیک S و SI

این دو میز تلویزیون که در دسته‌بندی میزتلویزیون کلاسیک قرار می‌گیرند، کاملا مشکی نیستند و پایه‌ها و نوار طلایی رنگ پایین میز از مشکی بودن مستثنی شده‌اند تا جلوه طلایی پایه‌ها و نوار طلایی رنگ پایین میز در کنار رنگ مشکی میز تلویزیون حسابی چشم‌نواز شود و به زیبایی بدرخشد. پایه‌های سم آهویی طلایی شاید مشخص‌ترین ویژگی این میز است که به چشمان زیبابین شما حتما زیبا به نظر می‌رسد. جنس این گروه میز تلویزیون از ام‌دی‌اف وکیوم است. برای جادارتر شدن این میزهای تلویزیون هم کشوهای مگنت‌دار و جایگاه لوازم سرگرمی در آنها قرار گرفته است. این دو میز تلویزیون هم در سایز طولی ۱۶۰ و ۱۴۰ سانتیمتر تولید شده و در فروشگاه کرال استند به فروش می‌رسند.

مدل‌ J-NEW

اگر هم تلویزیون بزرگی دارید و در جسجوی میز تلویزیون با سایز طولی بزرگ هستید، میز تلویزیون‌های دیگری در مجموعه کرال‌استند با رنگ مشکی و در سایز بزرگ ۱۸۰ و ۲۱۰ سانتیمتری تولید شده  است که جنس آنها هم ام‌دی‌اف فوق برجسته است و این میز تلویزیون‌ها هم در دسته میز تلویزیون‌های مدرن قرار می‌گیرد.

برای دیدن عکس این مدل ها می توانید به منوی میز تلویزیون در صفحه اصلی همین سایت مراجعه نمایید و یا شماره ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را در این خصوص دریافت نمایید.