میز تلویزیون جوتی برندی شناخته‌شده و آشنا در عرصه میز تلویزیون است و امروزه صنایع چوبی اسکندری علاوه بر تولید میز تلویزیون با برند کرال‌‌استند، میز تلویزیون‌های برند جوتی را نیز تولید می‌نماید. بسیاری از فروشندگانی که قبلا میز تلویزیون‌های این برند را می‌فروخته‌اند، در مورد علت و شباهت بعضی مدل‌های میز تلویزیون کرال استند و جوتی سوال می‌کنند. جواب این سوال این است که در واقع شرکت کرال استند، علاوه بر میز تلویزیون‌هایی که تحت عنوان برند کرال‌استند تولید می‌کند، سفارش‌های شرکت جوتی را نیز پذیرفته و آنها را نیز تولید می‌نماید. لازم به ذکر است که اکنون تنها شرکت کرال استند است که سفارش‌های شرکت جوتی را انجام می‌دهد و محصولات این شرکت را تحت عنوان نام برند Jutty تولید می‌کند.

تولید میز تلویزیون جوتی توسط صنایع چوبی اسکندری

بسیاری از خریداران و فروشندگان میز تلویزیون اکنون با نام برند جوتی آشنا هستند، زیرا این برند سال‌ها است در زمینه تولید میز تلویزیون فعالیت می‌کند و با توجه به سابقه و کیفیت و زیبایی منحصر به فرد محصولات این برند، طرفداران خاص خود را دارد. اما از چند سال پیش که تولید میز تلویزیون توسط شرکت جوتی متوقف شد، چند شرکت کار تولید سفارش میز تلویزیون‌های این برند را ادامه دادند و به تدریج با کنار رفتن سایر شرکت‌ها، کرال استند همچنان به عنوان تنها تولید‌کننده میزتلویزیون جوتی، با دریافت طرح‌های این برند به تولید سفارش‌های این برند ادامه می‌دهد. میزتلویزیون‌های این برند نیز همانند میز تلویزیون کرال استند از جنس ام‌دی‌اف است که استحکام و کیفیت و زیبایی آن را تضمین می‌نماید. این برند میز تلویزیون امروزه با نام‌های Jutty  و Jutty gold شناخته می‌شود.

بنابراین اکنون مجموعه کرال استند هر دو برند میز تلویزیون کرال استند و جوتی را با هم تولید می‌کند. برخی از مدل‌های این دو برند مشابه هم هستند و برخی دیگر مدل‌های جدیدتر و مخصوص کرال استند هستند. اگر می‌خواهید میزتلویزیون بخرید و به دلیل کیفیت و زیبایی که از میز تلویزیون Jutty سراغ دارید، ترجیح می‌دهید حتما میز تلویزیون‌های این برند را خریداری نمایید، می توانید از طریق فروشگاه کرال استند جهت خرید میز تلویزیون‌های این برند اقدام نمایید.

خرید میزتلویزیون جوتی از فروشگاه کرال استند

میز تلویزیون‌های این برند نیز مانند میزتلویزیون کرال استند از جنس ام‌دی‌اف است و دارای تنوع رنگ مناسبی هم هست که همین مساله باغث چشمگیرتر شدن میزهای تولیدی این برند است و مطمئنا با سابقه خوبی که از محصولات این شرکت سراغ دارید، می تواند نظر مساعد شما را جلب نماید. هم بر روی جعبه‌های میز تلویزیون این برند و هم بر روی بدنه میز تلویزیون نام Jutty درج شده تا ضمن رعایت حقوق این برند، خیال شما را از بابت خرید برند دلخواهتان راحت کند.

برای خرید میزتلویزیون جوتی می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید.