در این مقاله قصد داریم خصوصیات میزتلویزیون کلاسیک را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بسیاری از شما طرفدار سبک زندگی سنتی و آرامشی هستید که در فضای زندگیتان جاری می کند و به عبارت دیگر با سبک های مدرن که با زندگی شما نامانوس هستند، احساس بیگانگی می کنید. احتمالا دوست دارید با همان سبک و فضایی که در آن بزرگ شده اید، به زندگی ادامه دهید و زیاد اهل تجربه های مدرن نیستید.

اگر شما این خصوصیات را در خودتان می بینید، تا حدود زیادی از علاقه مندان سبک کلاسیک هستید و باید به شما مژده دهیم که در مجموعه شرکت کرال استند به سلایق و علایق شما توجه ویژه ای کرده ایم و میزهای تلویزیون کلاسیک را در انواع سبک ها برای جلب نظرتان تولید کرده ایم.

با این وجود بهتر است اگر دکوراسیون منزلتان را بر حسب دکوراسیون کلاسیک طراحی کرده اید، از میزتلویزیون کلاسیک استفاده کنید، زیرا این گزینه بهترین گزینه پیش روی شماست و بالعکس اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است، از میز تلویزیون مدرن در کنار سایر اجزای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.

وجه اختلاف میز تلویزیون مدرن و کلاسیک

یکی از وجوه اختلاف میزتلویزیون کلاسیک با میز تلویزیون مدرن این است که بر خلاف میز مدرن که چارچوب بدنه آن را فرم مکعب مستطیل شکل و خطوط صاف و مستقیم تشکیل می دهند و فاقد تزئینات هستند، در میزتلویزیون کلاسیک خطوط منحنی، پایه های پیچ و خم دار و یا تزئینات روی بدنه دیده می شود که باعث می شود زیباتر به نظر برسند. روی بدنه این مدل ها ممکن است نقش و نگارهای های خاصی دیده شود که باعث می شود تا این میزها به خوبی با مبلمان کلاسیک نشیمن هماهنگ شوند. پایه های تراش داده شده این نوع میزها هم یکی دیگر از عواملی است که آن را از میزهای تلویزیون مدرن متمایز می کند.

قیمت میز تلویزیون کلاسیک

در طراحی میزتلویزیون کلاسیک از تزئینات ظریف و حکاکی استفاده می شود، در حالی که میز تلویزیون مدرن فاقد این تزئینات است و به همین دلیل ممکن است هزینه زیادتری را هم برای شما ایجاد کند. جنس چوب و یراق آلات به کار رفته و میزان استفاده از تزئینات صنایع دستی مانند منبت کاری و ابعاد میز تلویزیون، عواملی هستند که قیمت میزتلویزیون کلاسیک را تعیین می کنند.

میز تلویزیون سلطنتی

گروه جدیدی هم از میزهای تلویزیون که با رنگ طلایی و تزئینات تجملی امروزه تحت عنوان میزتلویزیون سلطنتی تولید می شوند، به دلیل برخورداری از فاکتورهایی که در توضیح میز تلویزیون کلاسیک داده شد، در دسته میزهای تلویزیون کلاسیک قرار می گیرند.