پیش از انتخاب میز تلویزیون های گلس ، خوب است مزایا و معایب آن را به خوبی بدانید. پس از خواندن این مطلب، ضمن اینکه با خصوصیات میزتلویزیون هایگلاس آشنا خواهید شد، چنانچه مایل باشید می توانید نسبت به خرید مدل هایی از این جنس از فروشگاه کرال استند اقدام نمایید.

 هایگلاس چیست؟

«هایگلاس» یا های گلس در صنایع چوبی اصطلاحا به  نوعی ورق از جنس ام دی اف و با روکشی از جنس «پلکسی گلاس» اطلاق می شود. معمولا یک طرف ورق «های هایگلاس» با «پلکسی گلاس» پوشیده می شود و سمت دیگر آن با لایه های ارزانتر پوشانده می شود. این لایه حالتی براق، شفاف و زیبا به ورق «های گلاس» می دهد و به دلیل همین زیبایی کاربرد زیادی در ساخت تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله میز تلویزیون پیدا کرده است. امروزه در تقسیم بندی جنس میز تلویزیون، میز تلویزیون هایگلاس یک دسته نسبتا جدید اما پرطرفدار محسوب می شود.

چرا «های گلس»؟

حالت شیشه ای «های گلاس» موجب شده است عموماً تصور شود کلمه «گلاس» در نام جنس هایگلاس  از لغت شیشه (Glass) در زبان انگلیسی گرفته شده است، در حالی که اصل این واژه،High Gloss  به معنای درخشندگی زیاد است.

خصوصیات میز تلویزیون های گلاس 

همچنان که گفتیم میزتلویزیون های گلس به دلیل اینکه با روکشی از جنس پلکسی گلاس پوشیده می شود و این لایه حالت براق و شفاف دارد، براق و درخشنده است. ورق های گلاس در سمتی که پوشش «پلکسی گلاس» دارد ضد آب محسوب می شود و بهتر است برای ماندگاری بیشتر، لایه پشت ورق نیز از جنس مرغوبی مانند «ملامینه» پوشش داده شود. ورق «های گلاس» دارای تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد است. مدل های بسیار زیبایی با این نوع ورق در صنعت تولید میز تلویزیون ساخته می شود و قیمت نسبتاً مناسبی هم دارد. پس تا اینجای کار دو خصوصیت خوب میز تلویزیون های گلس یعنی براق بودن و ضد آب بودن را در نظر داشته باشید.

میز تلویزیون هایگلاس ، به دلیل سطح براقش لکه ها را به خوبی نشان می دهد که این می‌تواند برایی خانم‌ها کمی دردسر ساز باشد. به همین دلیل اگر میزتلویزیون های گلس رنگ تیره را انتخاب کنید، این مشکل نمود کمتری دارد و تا حدودی کمرنگ تر می شود. برخورد اجسام سخت یا نیمه سخت هم می‌تواند روی لایه بیرونی آن اثر بگذارد و باعث ایجاد خش شود. البته بسته به جنس های گلس به کار رفته در میزتلویزیون، تاثیرپذیری این میزها متفاوت است.

میزهای تلویزیون های گلس در تقسیم بندی کرال استند در دسته میز تلویزیون معمولی قرار می گیرد و شما می توانید در صورت تمایل به خرید میز تلویزیونی از این جنس در سایت اینترنتی فروشگاه کرال استند، نمونه محصولات تولیدی ما را ببینید و نسبت به خرید اقدام نمایید.