منو
سبد خرید

ست کامل لوازم چوبی

یکی از مهم ترین وسایل برای شروع زندگی مستقل لوازم چوبی است. با خرید ست کامل لوازم چوبی می‌توانید هم یک دکوراسیون شیک ایجاد کنید و هم در وقت و هزینه صرفه جویی نمایید.

معمولا خرید وسایل چوبی مورد نیاز برای شروع زندگی مشترک، یکی از دغدغه های زوج های جوان است. با توجه به اینکه وسایل چوبی منزل لوازمی هستند که در دکوراسیون منزل به کار گرفته می شوند و نقش زیادی در زیبایی ظاهری و شیک به نظر رسیدن منزل دارند، حساسیت و دقت در انتخاب آن از اهمیت زیادی برای خانواده ها برخوردار است. این وسایل چوبی در همه قسمت های منزل از جلوی در (جا کفشی) تا داخل پذیرایی و اتاق خواب دیده می شوند، بنابراین خرید یک ست کامل می تواند هماهنگی در بین قسمت های مختلف خانه ایجاد نماید و از ایجاد حس پراکندگی و تضاد پیشگیری نماید.

یک ست کامل لوازم چوبی بر حسب بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌تواند شامل وسایل چوبی متنوعی مانند: میز تلویزیون، میز جلو مبلی ، میز عسلی، آینه کنسول، جا کفشی، تختخواب، مبلمان، آینه قدی و... باشد ولی در ساده ترین حالت می‌توان ست کامل جهیزیه عروس را شامل میز تلویزیون، میز جلو مبلی، میز عسلی، آینه کنسول و جا کفشی به حساب آورد.

برای خرید ست کامل وسایل چوبی باید به سبک و رنگ خانه و وسایل آن و میزان فضای منزل توجه داشته باشید و بر اساس مشورت ساکنین خانه از آن ایده بگیرید. مثلا اگر سبک معماری منزل کلاسیک است، ست وسایل کلاسیک را برای آن انتخاب نمایید و اگر مدرن است از ست کامل لوازم چوبی سبک مدرن در آن استفاده نمایید. در مورد رنگ هم اگر به عنوان مثال رنگ کف پوش ها قهوه ای است، بهتر است وسایل چوبی قهوه ای خریداری نمایید تا هر قسمتی از منزل به یک رنگ دیده نشود و هماهنگی و هارمونی مناسب ایجاد شود.

اما عواملی که در انتخاب تعداد وسایل چوبی ست نقش دارند، میزان بودجه و فضای منزل است. در مورد بودجه مشخص است که اگر بودجه بیشتری در اختیار دارید، طبعا می توانید تعداد وسایل بیشتری خریداری نمایید و چنانچه فضای منزل شما بزرگتر است طبعا گنجایش تعداد وسایل بیشتری دارد و تعداد بیشتری از وسایل ست را می توانید خریداری نمایید و بالعکس اگر فضای منزل شما کوچک است باید فقط چند مورد از مهم ترین اقلام ست را خریداری کنید.

امروزه بسیاری از خانواده ها طرفدار پر و پا قرص مدل های سبک کلاسیک هستند، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که مدل های کلاسیک به دلیل شلوغی ظاهری مناسب فضاهای بزرگ هستند و استفاده از آنها در فضای کوچک، متراژ اتاق را کمتر و شلوغ تر نشان می دهند. با این وجود اگر با وجود فضای کم اصرار بر خریدن مدل های سبک کلاسیک دارید، بهتر است رنگ سفید آن را انتخاب کنید، زیرا رنگ سفید به مقدار زیادی فضاها را بازتر و بزرگتر نشان می دهد.

اکنون به طور خلاصه به معرفی مهم ترین اجزای ست کامل لوازم چوبی کرال استند می پردازیم:

میز تلویزیون

تلویزیون و میز تلویزیون از اجزای ضروری خانه هستند که حتما باید خریداری شوند. معمولا انتخاب میز تلویزیون با توجه به سبک و رنگ سایر وسایل انجام می شود. مثلا اگر مبلمان شما سبک کلاسیک قهوه ای است بهتر است میز تلویزیونی انتخاب کنید که سبک کلاسیک قهوه ای است تا هماهنگی بین اجزا ایجاد شود.

میز جلو مبلی و میز عسلی

میز جلو مبلی و عسلی میز هایی هستند که در جلوی مبل ها چیده می شوند و هنگام پذیرایی از مهمان ها از آنها استفاده می شود. بنابراین در مورد جلو مبلی و عسلی هم بهتر است همان فاکتورهایی که در مورد میز تلویزیون گفتیم در نظر گرفته شود. یعنی اگر مبلمان و میز تلویزیون شما رنگ و سبک خاصی دارد، میز جلو مبلی و عسلی ها را هم همانند همان ها انتخاب نمایید.

آینه و کنسول

آینه و کنسول جزو اجزای ضروری زندگی نیستند ولی استفاده از آنها مخصوصا در وسایل جهیزیه نوعروسان بسیار رایج شده است. استفاده از این وسیله مخصوصا اگر بر روی آن اکسسوری های تزئینی زیبا قرار داده شود، می تواند می تواند فضای خانه شما را بسیار شیک کند. به طور کلی در یک ست شیک آینه کنسول می تواند ایفاگر نقش مهمی در زیبایی منزل شما باشد.

جا کفشی

از آنجا که جا کفشی در مبدا ورودی خانه مورد استفاده قرار می گیرد، نخستین چیزی است که هنگام ورود به خانه به چشم می خورد. بنابراین اولین نگاه مهمانان به فضای منزل شما به جا کفشی برخورد می کند و بعدا با سایر وسایل منزل نکمیل می شود. بنابراین تصویر جا کفشی با سایر وسایل چوبی ست می تواند تصویر کامل و زیبایی در ذهن مهمانان شما ایجاد نماید.

با توجه به آنچه گفته شد شما می توانید برای خرید وسایل چوبی ست با توجه به پارامترهایی که توضیح دادیم از فروشگاه اینترنتی کرال استند اقدام نمایید و یا جهت راهنمایی بیشتر و ثبت سفارش با شماره تلفن 55288446-021 تماس بگیرید.

مدل: ست کامل مدل CLASSIC
اگر از جمله خریداران وسایل چوبی منزل هستید که می خواهید با تهیه مجموعه کامل لوازم چوبی ، دکوراسیون یکدستی را در منزلتان ایجاد نمایید و سبک دکوراسیون کلاسیک را برای منزلتان انتخاب کرده‌اید، انتخاب مجموعه کامل لوازم چوبی مدل CLASSIC را به شما پیشنهاد می کنیم.این مجموعه از وسایل زیر تشکیل شده ..
30,000,000 تومان
مدل: ست کامل مدل 9060
ست وسائل چوبی مدل 9060 می تواند خیال شما را از بابت داشتن یک دکوراسیون هماهنگ و شیک سبک مدرن راحت کند و زیبایی را به منزل شما هدیه نماید.اگر جزو آن دسته از خریداران هستید که دکوراسیون یک فرم و یک رنگ را به اینکه هر تکه از وسائل چوبی منزلتان به یک شکل و رنگ باشد ترجیح می دهید، می توانید با خرید س..
30,500,000 تومان
مدل: مدل V
ست مدل V یک انتخاب مناسب برای تکمیل جهیزیه عروس خانم‌هاست و می‌تواند ترکیب جهیزیه درخور و چشم گیری را برای عروس خانم ها فراهم نماید.داشتن یک دکوراسیون منزل زیبا که شامل وسایل چوبی شیکی باشد که با هم هارمونی و هماهنگی داشته باشند، آرزوی همه خانواده ها است و امروزه اغلب خانواده‌ها تلاش می‌کنند وسا..
30,000,000 تومان
نمایش 1 تا 3 از 3 (1 صفحه)