منو
سبد خرید

اینستاگرام کرال استند

با پیدا شدن سر و کله شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و موفقیتی که در جلب نظر و توجه کاربران کسب کرده اند، این شبکه‌ها زمینه ساز تاثیرگذاری و نقش آفرینی در زمینه بازار و خرید و فروش محصولات شده اند و جایگاه و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده اند. امروزه نقش بی بدیل شبکه های اجتماعی منجمله اینستاگرام ، در برند سازی و فروش به دلیل محبوبیت و رواج توسط کاربران بر کسی پوشیده نیست. بازار فروش مجازی محصولات حد و مرزی ندارد و خریداران تمام نقاط جهان به سادگی می توانند با فروشندگان ارتباط برقرار نمایند.

همانطور که می دانیم یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت بیشتر فروش، تصویر کالا است و در این میان اینستاگرام به دلیل ویژگی های خاص و سر و کار داشتن با تصویر نقش ویژه تری در زمینه فروش ایفا می نماید. ضمن اینکه اقدامات شما در اینستاگرام می تواند این تصویر ذهنی را برای مشتری به وجود بیاورد که در فروشگاه شما حاضر است و می تواند از داخل خانه اش از فروشگاه شما خرید نماید.

مجموعه صنایع چوبی اسکندری طی چند سال گذشته، با توجه به همین نیاز اقدام به راه اندازی سایت و اینستاگرام با آدرس آی دی kral.stand نمود. این مجموعه حداکثر تلاش خود را نمود تا با ارائه تصاویری از محصولات میز تلویزیون در فضای واقعی فروشگاه، تصویری از فروشگاه واقعی را در فضای مجازی به تصویر بکشد تا خریدار احساس کند در فضای فروشگاه حضور دارد و با پاسخگویی سریع و تمام وقت و ارسال سریع و به موقع و با کیفیت محصولات، اطمینان و اعتماد مشتری را جلب نماید.

 

 

در حال حاضر آنچه در پیج اینستاگرام کرال استند که مربوط به فروش میز تلویزیون است می بینید، مجموعه ای از فیلم ها و تصاویر در فضای واقعی یا فضای لایف استایل است که به این منظور طراحی شده است و سعی دارد نمایشی از میز تلویزیون در حضور تلویزیون به عنوان محصول مکمل ارائه نماید و انتخاب کالا توسط خریدار را تسهیل نماید. برای این منظور از خود مشتریان نیز کمک گرفته شده و عکس های ارسالی خریداران پس از دریافت سفارش و استفاده را هم در پیج اینستاگرام کرال استند نمایش داده می شود تا هم باعث حضور پررنگ تر و مشارکت آنها شود و هم هدف اعتماد سازی را دنبال نماید.

در طی این سال ها، اینستاگرام کرال استند همزمان با فروش کالا، برندینگ(برند سازی) را هم مد نظر قرار داده و کوشیده تا برند میز تلویزیون کرال استند را به کاربران خود معرفی نماید و این مهم را از طریق تصویرسازی و فیلم و هشتک گذاری به صورت توامان دنبال نموده است. هشتک گذاری به عنوان یک هدف کلیدی و با انتخاب کلمات هشتک مربوط و متنوع و متفاوت همواره مدنظر بوده است تا از این طریق دامنه بزرگی از کلمات قابل سرچ در اینستاگرام فعال شود تا بتواند کاربران اینستاگرام را به این پیج راهنمایی کند و زمینه افزایش فالوور پیج و افزایش خرید را نیز تامین نماید.

ما به عنوان ادمین پیج اینستاگرام کرال استند همواره خود را موظف به پاسخگویی شما دانسته ایم و لذا امکان گفتگو با شما خریدار گرامی به صورت شبانه روزی و در همه روزها فراهم است و شما می توانید همه سوالات و درخواست هایتان را چه به صورت کامنت و چه در دایرکت با ادمین اینستاگرام در میان بگذارید و پاسختان را دریافت نمایید.

مجموعه اقدامات ما در این پیج اینستاگرام کرال استند دریافت اعتماد بیشتر است و همانطور که در گذشته این اعتماد را دریافت کرده ایم، امیدواریم در ادامه مسیر حمایت و اعتماد بیشتری هم از شما دریافت نماییم. در انتها لینک پیج اینستاگرام کرال استند را هم برای شما قرار می دهیم تا با کلیک بر روی آن بتوانید به راحتی وارد پیج ما شوید. از اینکه با خواندن این مطلب با ما همراه بودید، سپاسگزاریم.

  https://www.instagram.com/kral.stand