بسیاری از شما از علاقه‌مندان و طرفداران پر و پا قرص دکوراسیون مدرن هستید و احتمالا دکوراسیون منزلتان را هم به سبک مدرن تزئین کرده‌اید. اگر اینظور است پس حتما باید میز تلویزون خود را نیز از نوع مدرن انتخاب کنید. برای خرید میز تلویزیون مدرن ، حتما باید طرح و رنگ متناسب چیدمان منزلتان را در نظر بگیرید.

دو ویژگی کلی میز تلویزیون مدرن

یکی از ضروریات و مقتضیات زندگی سبک مدرن و جدید امروزی، استفاده از لوازمی است که دارای وجوه متمایزی نسبت به سبک کلاسیک هستند و برای دکوراسیون مدرن امروزی کارآمدتر هستند. میزتلویزیون نیز به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون مدرن، نقش قابل توجهی در دکوراسیون مدرن منزل شما ایفا می‌کند.

عمده‌ترین ویژگی این میزها که موجب تمایز آنها از سایر هم نوعان آنها است، چهارچوب مکعب مستطیل آنها است، زیرا فرم‌های منحنی و مدور و اشکال دیگر در چهارچوب ساختاری بدنه آنها به چشم نمی‌خورد، به عبارت دیگر خطوط صاف هستند که چهارچوب ظاهری این مدل ها را تشکیل می دهند و ما در بدنه این میز تلویزیون‌ها فقط با خطوط صاف سر و کار داریم. دومین ویژگی میز تلویزیون مدرن این است که فاقد تزئینات است و تزئیناتی که روی بدنه میزهای تلویزیون دیده می‌شود، در این مدل ها به چشم نمی‌خورد. بنابراین اغلب میزتلویزیون‌های این دسته ظاهری ساده دارند.

امکان تولید میزهای تلویزیون متفاوت!

اما در عین حال امکان ایجاداشکال عجیب و غریب در ساختار این میزتلویزیون‌ها وجود دارد و در مدل‌های جدیدتر آنها را می‌توان در شکل و فرم‌های خاصی مشاهده کرد. مثلا می‌توان آنها را در اشکال فضایی طراحی کرد یا به صورت چند تکه در میز تلویزیون پازلی مشاهده کرد که امکان چیدن تکه‌های آن ها به صورت‌های مختلفی وجود داشته باشد و دکورهای متنوعی را با آن ایجاد کرد.

اندازه میزتلویزیون‌های مدرن بسیار متغیر است. بعضی از آنها بسیار کوچک و جمع و جور و متناسب فضاهای کوچک هستند و بعضی دیگر از آنها ممکن است فضای زیادی را اشغال کنند. بنابراین یک عامل موثر در انتخاب آنها، اندازه آنها است. توجه به طراحی هوشمندانه برای اشغال کمتر جا و در عین حال بهره‌وری بیشتر، یک اصل اساسی است که موقع خرید حتما باید آن را لحاظ کنید. صرف نظر از اندازه، جنس میزهای تلویزیون مدرن هم با هم فرق می‌کند. جنس میز تلویزیون مدرن ممکن است از چوب، ام‌دی‌اف، ام‌دی‌اف وکیوم، ام‌دی‌اف های‌گلس، فایبر گلاس، پلاستیک، فلزی و … متفاوت باشد.

میز تلویزیون‌های در حال تغییر!

طراحی میزهای تلویزیون مدرن هر روز در حال تغییر و تحول است و هر روز طرحی نو ساخته می‌شود تا پاسخگوی نیازها و سلایق مشتریانی باشد که خواسته جدیدی نسبت به طرح‌های قبلی طلب می‌کنند و به همین دلیل اگر شما امروز میزی خریدید، مطمئن باشید که فردا میز جدیدی روانه بازار خواهد شد که متفاوت از مدل قبلی است. بنابراین اگر شما مطابق نیازتان و با هوشمندی و چشمان باز یک میز تلویزیون مدرن را انتخاب کنید، ممکن است مدل‌های جدیدتر شما را وسوسه نکنند و خیالتان راحت باشد که همان چیزی که می‌خواستید را خریده اید.

غالباساخت این میزهای نلویزیون بر مبنای طرح چندکاره بودن پایه‌ریزی می‌شود و همین عامل توجیه قیمت زیادتر آنها نسبت به سایر میزهای تلویزیون است، ولی با این وجود استفاده از آنها مقرون به صرفه‌تر است. معمولا در مدل‌های مدرن، قسمت‌های مختلفی مانند محل قرار دادن دستگاه‌های سرگرمی و کشو و کمد برای قرار دادن وسایل طراحی می‌شود. همچنین بعضی از مدل‌های بزرگ این میزهای تلویزیون هم در مدل های در دار ساخته می‌شود که می‌تواند تلویزیون شما را از دید پنهان کند.

تلویزیون‌های مدرن کرال‌استند

 کرال‌استند به عنوان یک تولیدکننده میزهای تلویزیون مدرن، کلاسیک و معمولی، انواع میز تلویزیون مدرن را تولید و در فروشگاهش عرضه می‌کند. شما هم می‌توانید ضمن مشاهده این مدل‌ها، برای خرید میز تلویزیون مدرن مورد نظرتان اقدام کنید یا مدلی که مایل هستید را سفارش دهید تا برای شما ساخته شود.

اگر نگاهی به میزتلویزیون‌هایی که در دسته‌بندی مدرن میزتلویزیون کرال استند قرار دارند بیاندازید، متوجه می‌شوید که اولا این میزها دارای چهارچوب مکعب مستطیل هستند و فقط خطوط صاف بدنه این میزها را شکل می‌دهد. دوما فاقد تزئینات ظاهری هستند و اشکالی مانند گل و نقوش برجسته بر روی آنها دیده نمی‌شود و سوما دارای پایه‌های بلند و کشیده باریک هستند که دارای قابلیت جدا شدن از میز تلویزیون هستند.

اگر تصمیم به خرید میز تلویزیون مدرن کرال‌استند دارید، می‌توانید پس از مشاهده مدل‌هایی که در دسته‌بندی مدرن این سایت قرار گرفته‌اند، تلویزیون مورد نظرتان را از طریق تماس با شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ سفارش دهید و در هر نقطه‌ای از ایران هستید، از طریق ارسال رایگان آن را در منزلتان تحویل بگیرید.