میز تلویزیون سفارشی هم یکی از گزینه‌هایی است که مورد نظر بعضی از خریداران میز تلویزیون است و شرکت صنایع چوبی اسکندری درخواست شما را در زمینه تولید آن بررسی می‌نماید.

میز تلویزیون یکی از مهم‌ترین ارکان دکوراسیون خانه است که برای انتخاب آن باید نهایت دقت را به خرج داد، زیرا کسی منکر نقش میز تلویزیون در نقطه کانونی منزل و جایی که همه توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، نیست. به همین دلیل ممکن است شما هم در انتخاب میز تلویزیون مناسب با دکوراسیون خانه‌تان، دقت و وسواس زیادی داشته باشید و بخواهید میز تلویزیونی داشته باشید که با سایر لوازم دکوراسیون منزل شما نهایت همخوانی را داشته باشد. به همین دلیل هم ممکن است در جایی، عکسی از یک میز ال سی دی دیده باشید که این تصور را برایتان ایجاد کند که بتواند در همخوانی با سایر اجزای دکوراسیون منزل شما، جلوه زیبای آن را تکمیل نماید.

اما ممکن است بازار لوازم دکوراسیون را زیر و رو کنید و با وجود این همه تنوع مدل‌های گوناگون، مشابه آن را پیدا نکنید. اگر خیلی حساس باشید و نتوانید جای خالی آن مدل را با یک میز تلویزیون مشابه پر کنید، احتمالا به این فکر می‌افتید که تولیدکنندگان لوازم چوبی دکوراسیون منزل را پیدا کنید و موضوع ساخت مدل دلخواهتان را با آنها مطرح نمایید و در صورت امکان ساخت میز تلویزیون سفارشی ، تولید میز مورد نظرتان را به آنها بسپارید.

قبول درخواست میز تلویزیون سفارشی توسط صنایع چوب اسکندری

یکی از تولیدکنندگانی که می‌توانید در این زمینه روی آن حساب کنید و سفارش تولید میز تلویزیون سفارشی مورد نظرتان را به آن بسپارید، صنایع چوبی اسکندری است . این شرکت یک واحد تولیدی میز تلویزیون است که هر کمکی در این زمینه بتواند برای شما انجام دهد، حتما با روی باز از آن استقبال خواهد کرد. هدف ما در این مجموعه انجام خدمتی به شما است که کار شما را راه بیاندازد و حتما در این مسیر کالای با کیفیتی را هم تقدیم شما خواهیم کرد.

بنابراین اگر عکس یک مدل میز LCD را در جایی دیده‌اید و اعتقاد دارید می‌تواند با فضای منزل شما هارمونی لازم را ایجاد نماید، کافی است با شماره تلفن ثابت یا همراه صنایع چوبی اسکندری تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره‌های لازم، عکس آن مدل را از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال نمایید. سفارش شما در اسرع وقت توسط کارشناسان تولید ما مورد بررسی قرار می‌گیرد و پاسخ امکان تولید یا عدم امکان تولید آن به شما داده می‌شود. اگر امکان ساخت میسر باشد، هزینه تولید میز تلویزیون سفارشی شما به شما اعلام می‌گردد و در صورت توافق، در کوتاهترین زمان ممکن سفارش شما تولید و برای شما ارسال می‌گردد.

مدل‌هایی که امکان ساخت ندارند!

لطفا در این زمینه توجه فرمایید که صرفا تولید میز تلویزیون‌هایی از جنس ام دی اف یا زیر مجموعه‌های ام دی اف از قبیل ام دی اف فوق برجسته، وکیوم، های گلاس و ... برای ما وجود دارد و طبعا امکان تولید مدل‌هایی از جنس‌های دیگر وجود ندارد. همچنین امکان ساخت بعضی از مدل‌های خارجی پیچیده که تولید آنها نیازمند فن‌آوری خاصی است یا قیمت تمام شده آن سنگین و به صرفه نیست، نیز وجود ندارد.

اکنون ما با کمال میل آماده دریافت درخواست‌های شما هستیم و نهایت تلاشمان را می‌کنیم که در صورت امکان ساخت، دقیقا عین همان مدلی که مورد درخواست شماست را تقدیم شما نماییم.

برای سفارش ساخت میز تلویزیون می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید.