میز تلویزیون جدید و به طور کلی ایجاد تنوع در تولید انواع مدل میز تلویزیون ، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه کرال استند است.

با نگاهی گذرا به مجموعه مدل‌های تولیدی کرال استند، در نگاه نخست در می‌یابیم که این مدل‌ها بسیار متفاوت هستند و به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که طیف وسیعی از علایق و سلایق مخاطبان را در بر بگیرند. بنابر این تنوع مدل‌های میز تلویزیون مدرن و میز تلویزیون کلاسیک در پاسخ به سلایق متفاوت خریداران، تولید شده و تلاش ما بر این است تا باز هم با تنوع‌بخشی بیشتر به محصولات و تولیدات، بتوانیم پاسخگوی نیاز درصد بیشتری از مشتریان میز تلویزیون باشیم.

انتخاب میز تلویزیون جدید برای تلویزیون جدید

با در نظر گرفتن این نکته که تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و روز به روز تلویزیون‌های جدیدتری وارد بازار می‌شوند، برای اینکه بتوانید فضای زیبایی را توسط یک دکوراسیون شیک ایجاد کنید باید به‌روز باشید و بهترین و زیباترین مدل میز تلویزیونی که با توجه به تکنولوژی‌های جدید برای خانه شما متناسب‌تر است را خریداری نمایید. به عنوان مثال شما اگر یک تی وی بزرگ زیبا و شیک داشته باشید، اما نتوانید یک میز تلویزیون جدید و مناسب برای آن تهیه کنید، ال سی دی شما نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و هم کارآیی آن کاهش می‌یابد و هم زیبایی آن دیده نمی‌شود.

با توجه به اینکه ال سی دی در کلیدی‌ترین جای خانه قرار می‌گیرد و انتخاب یک تلویزیون جدید تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه شما دارد، میز تلویزیونی هم که باید متناسب با آن تهیه کنید باید یک میز تلویزیون جدید باشد تا بر کارآیی و زیبایی آن بیافزاید. بنابراین وقتی میز تلویزیون جدید تولید می‌شود، طوری طراحی می‌شود که مناسب تی وی جدید باشد.

اکنون که اهمیت خرید میز تلویزیون جدید برای شما مشخص گردید، در ادامه این مطلب چند مدل از میزهای کرال استند که اخیرا توسط صنایع چوبی اسکندری تولید شده‌اند، را به شما معرفی می‌نماییم.

میز تلویزیون جدید مدل منبت

یک مدل میز TV جدید کرال استند مدل منبت است که در دو سایز ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتیمتر تولید شده است. جنس این میز تلویزیون ام دی اف و پایه‌های آن چوبی است. بر روی بدنه و پایه‌های این میز تلویزیون تزئینات منبت‌کاری انجام شده است و سپس با زیبایی قابل توجهی رنگ‌آمیزی شده است. این مدل میز تلویزیون در دو رنگ کرم و قهوه‌ای فندقی تولید شده است که تصاویر آن را در زیر مشاهده می‌فرمایید.

میز تلویزیون جدید مدل Classic-160

میز تولویزیون جدید دیگری که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، مدل منبت-۱۶۰ است که پایه‌های آن دارای تزئینات منبت است. جنس این مدل نیز ام دی اف با پایه‌های چوبی است ولی بر خلاف مدل قبلی که رنگ‌آمیزی شده است، این مدل دارای روکش وکیوم است. این مدل فعلا در سایز ۱۶۰ سانتیمتر و رنگ سفید تولید شده است که تصاویر آن را در زیر ملاحظه می‌فرمایید.

میز تلویزیون جدید مدل NC

یکی دیگر از جدیدترین مدل‌های تولیدی، مدل NC است که در دو سایز ۱۴۰ و ۱۶۰ سانتیمتر تولید شده است. جنس بدنه این میز تلویزیون جدید ، از جنس ام دی اف وکیوم و پایه‌های آن چوبی است. این میز تلویزیون در دو سایز ۱۴۰ و ۱۶۰ سانتیمتر تولید شده است و دارای دو رنگ‌بندی سفید و مشکی است که تصاویر آن را مشاهده می‌فرمایید.