با تشکر از شما خریدار عزیز و محترم که میز تلویزیون کرال استند را برای خرید انتخاب کرده‌اید، نکاتی را در مورد نحوه ارسال میز تلویزیون کرال استند، خدمت شما عرض می‌نماییم.

بدون شک یکی از سوالاتی که هر شخص در هنگام خرید اینترنتی با آن مواجه است، این است که فروشنده کالای خریداری شده توسط من را چگونه به دست من می‌رساند؟ آیا می‌توانم بدون دغدغه و نگرانی بابت ارسال کالا از این سایت خرید کنم یا نه؟

باید خدمت شما عرض کنم که ضمانت سلامت و اصالت و کیفیت کالا یکی از مهم‌ترین اصول شرکت کرال‌استند است که همواره جهت رضایت مشتریان و فروش بیشتر بر اجرای آن تاکید داشته است و در همین راستا آمار بالای رضایت خریداران میز تلویزیون کرال‌استند، موید همین نکته است.

اکنون در مطلب زیر به مهم‌ترین سوالات شما در مورد ازسال کالا پاسخ می‌دهیم.

نحوه ارسال میز تلویزیون کرال

کلیه میزتلویزیون‌های کرال‌استند به صورت مونتاژ شده کامل، در کاور قرار داده شده و سپس در جعبه بسته بندی شده ارسال می گردد.

آیا برای ارسال کالا باید هزینه بپردازم؟

کلیه کالاهای خریداری شده توسط شما خریداران، در سراسر ایران با ارسال رایگان برای شما ارسال می‌گردد و نیازی نیست برای ارسال آن هزینه‌ای پرداخت کنید. لذا در هر نقطه‌ از ایران که هستید، می‌توانید با خیال راحت و با یک تماس تلفنی کالایتان را سفارش دهید و آن را درب منزلتان دریافت نمایید.

سفارش‌های عمده‌فروشی با قیمت همکار از این قضیه مستثنی است و هزینه ارسال کالا برای همکاران محترم که سفارش‌های عمده‌فروشی در تعداد زیاد و با قیمت همکار از شرکت کرال‌استند خریداری می‌نمایند، بر عهده خود آنها است.

مدت زمان ارسال کالا پس از ثبت سفارش چقدر است؟

کالای خریداری شده توسط شما چه برای خریداران تهران و چه برای خریداران شهرستان، در همان روز برای شما ارسال می‌شود، مگر اینکه خود شما به دلایل شخصی مایل نباشید در همان روز برای شما ارسال شود و زمان دیگری را برای دریافت آن مشخص نمایید.

البته اگر زمان ثبت سفارش شما دیر وقت باشد(مثلا شب)، در این صورت امکان ارسال آن در همان روز وجود ندارد و صبح روز بعد برای شما ارسال می‌شود.

کالا چگونه ارسال می شود؟

سفارش خریداران تهران، کرج و شهرهای اطراف، توسط ماشین حمل بار شرکت و راننده شرکت در داخل منزل شما به شما تحویل داده خواهد شد. پس از اینکه شما کالایی را خریداری کردید، آدرس و تلفن شما در اختیار راننده قرار داده می‌شود و پس از هماهنگی با شما، کالا در همان روز توسط ایشان برای شما ارسال می‌شود و شما پس از اینکه کالا را در منزلتان چک کردید، آن را از ایشان تحویل می‌گیرید.

سفارش خریداران شهرستان‌ها از طریق باربری و با ضمانت تحویل سالم کالا برای شما ارسال می‌گردد و در مقابل درب منزلتان به شما تحویل داده می‌شود.

نحوه خرید و پرداخت هزینه کالا

در مورد نحوه خرید در مقاله قبلی توضیحات لازم داده شده است. برای اطلاع از آن می‌توانید مقاله «روش‌های خرید میز تلویزیون کرال‌استند» را بخوانید.

همانطور که ملاحظه می‌فرمایید شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی از سایت کرال استند خرید کنید و یک خرید لذت بخش را امتحان کنید.