نحوه خرید میزتلویزیون از فروشگاه کرال استند، جهت تسهیل شرایط متقاضیان خرید بهینه‌سازی شده است تا کلیه خریداران عزیز بتوانند با خیالی راحت و آسوده از این فروشگاه خرید نمایند. در حقیقت در کنار شعار کیفیت منحصربه‌فرد و زیبایی، که در سرلوحه برنامه‌های کاری کرال‌استند قرار دارد، رضایت خرید مشتریان فاکتور اصلی است که صنایع چوبی اسکندری در تحقق اهداف بلند مدت خود همواره به دنیال آن بوده است. به عبارت دیگر این شرکت با دانستن این مطلب که فاکتورهای متعددی در جلب رضایت خریداران دخیل است و یکی از مهم‌ترین آنها تسهیل شرایط خرید است، نسبت به اجرای این اصل اقدام نموده است.

امروزه برای همگان واضح و روشن است که با توجه به افزایش ساعات کار و تلاش در جامعه امروزی، افراد مجال کمتری می‌یابند که برای خرید لوازم و مایحتاج زندگی به فروشگاه‌های زیادی یکی پس از دیگری سر بزنند تا در نهایت کالای مورد پسند و مورد نیاز خود را در فروشگاهی یافته و آن را خریداری کنند. در عوض با توجه به گسترده‌تر شدن دنیای علم و فناوری و ارائه روش‌های چدید و امروزی خرید که به میزان زیادی موجب صرفه‌جویی در وقت خرید می‌شود، و از طرف دیگر تنوع بسیار زیاد محصولاتی که در دنیای خرید و فروش اینترنتی جهت فروش عرضه می‌شود، بازار خرید و فروش اینترنتی با روش‌های گوناگون گرم‌تر شده است.

مزایای خرید اینترنتی

اکنون خریداران نسبت به گذشته بیشتر مایل هستند تا به جای اینکه کیلومترها از خانه دور شوند، در خانه یا در محل کار بنشینند و کالاهای فروشگاه‌ها را با یک سرچ ساده در اینترنت از نظر بگذرانند و در نهایت کالایی را که مورد پسندشان است انتخاب کنند. استفاده از خریدهای اینترنتی علاوه بر اینکه موجب صرفه‌جویی در وقت می‌شود، یک مزیت دیگر هم دارد و آن اینکه با گشت و گذار خیلی سریع در چند سایت می‌توانید تنوع زیادی از کالاها را در یک لحظه کوتاه ببینید و به عبارت دیگر دامنه انتخاب شما گسترده‌تر می‌شود.

با توجه به آنجه گفته شد، شرکت صنایع چوب اسکندری نیز تلاش نموده است تا با تسهیل شرایط خرید، کار شما را برای خرید و انتخاب، آسان تر نماید و به همین دلیل اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام نموده است. در سایت اینترنتی این شرکت شما می‌توانید همه محصولات تولیدی از قبیل میز تلویزیون، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و … را ببینید و به آسانی و با گرفتن شماره تماس فروشگاه، حتی بدون مراجعه حضوری  کالای مورد نظرتان را خریداری نمایید.

انواع روش‌های خرید میزتلویزیون

۱- روش خرید از سایت اینترنتی و تماس تلفنی با شماره تلفن 66933342-021

اگر به دلیل مشغله کاری یا دوری مسافت نمی‌توانید به فروشگاه مراجعه کنید، می‌توانید برای خرید میزتلویزیون کرال‌استند در هر نقطه‌ای از ایران که هستید، از طریق خرید از همین سایت اقدام نمایید و یا تلفن را بردارید و ضمن تماس با شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ یا تلفن همراه ۰۹۰۲۶۸۶۷۲۱۰ و اعلام مدل کالای درخواستی خود، مبلغ کالای مورد نظر را به شماره کارتی که تقدیم شما می‌گردد واریز نموده و آن را با ارسال رایگان در مقابل درب منزلتان دریافت نمایید. لطفا توجه داشته باشید که جهت تسهیل خرید شما، هزینه ارسال از شما دریافت نمی‌گردد و کالا به صورت رایگان تقدیم شما می‌گردد. برای ارائه درخواست خود علاوه بر تماس تلفنی می‌توانید از طریق ارائه درخواست خرید در دایرکت اینستاگرام یا تلگرام نیز اقدام نمایید.

توجه: امکان ارسال رایگان ویژه خریدارانی است که با این روش خرید نمایند.

۲- روش خرید حضوری از فروشگاه

اگر چنانچه مایلید کالای مورد پسندتان را که در سایت یا شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید، از نردیک ببینید و لمس کنید، امکان خرید میزتلویزیون به صورت حضوری از فروشگاه نیز برای شما عزیزان فراهم است. با همان شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید و درخواستتان را مطرح نمایید تا ضمن ارائه توضیحات تکمیلی و پاسخگویی به سوالات شما، در خصوص ارائه آدرس فروشگاه برای خرید حضوری اقدام گردد.

۳- خرید از دیجی‌کالا

اکثر میز تلویزیون‌های کرال استند جهت فروش در سایت دیجی کالا هم قرار داده شده است و اگر شما از مشتریان دیجی‌کالا هستید و ترجیح می‌دهید از دیجی‌کالا خرید نمایید، می توانید با مراجعه به این سایت و سرج عبارت «میز تلویزیون کرال استند» میز تلویزیون‌های ما را آنجا هم ببینید و خریداری نمایید.