راه های جذب انرژِی مثبت از طریق طبیعت را در این مقاله با هم مرور می‌کنیم.

همه چیزهایی را که در اطراف خود می‌بینید، دارای ارتعاش هستند و شما وقتی در نزدیکی آنها قرار می‌گیرید، دانسته یا نادانسته در معرض ارتعاش آنها قرار می‌گیرید و بنابراین، این ارتعاش روی فکر و ذهنتان تاثیر می‌گذارد. برای اینکه ارتعاشات مثبت‌تری از فضای منزلتان دریافت نمایید و در موقعیت شیرینی که مملو از شادی و نشاط است قرار بگیرید، باید فضای منزلتان را به گونه‌ای طراحی کنید که بتوانید از آن انرژی مثبت بیشتری را دریافت نمایید.

غالبا دیده‌ایم که هنگام ورود به بعضی از خانه‌ها احساس بهتری به ما دست می‌دهد و بعضی دیگر از خانه‌ها احساس کسل‌کننده‌تری دارند. این مسئله به دلیل انرزی‌هایی است که از خانه‌ها به سمت ما ساطع می‌شود.

مسائل زیادی در نوع انرژی‌هایی که از خانه‌ها به سمت ما ساطع می‌شوند، نقش دارند، ولی یکی از آنها طبیعت است. در این مقاله تلاش کرده‌ایم، به شما بگوییم چگونه طبیعت را به فضای خانه‌تان بیاورید و از آن انرژی مثبت دریافت نمایید. پس با ما همراه باشید.

راه های جذب انرژِی مثبت از طریق طبیعت

 طبیعت را میهمان خانه‌تان کنید

آوردن طبیعت به فضای داخل منزل می‌تواند شما را از زندگی ماشینی و تکنولوژی که با روحیه انسان نامانوس است دور کند و باعث تلطیف روح و روان ما شود، زیرا روحیه انسان با طبیعت پیوندی دیرینه دارد.

استفاده از گلها و گیاهان در فضای منزل

برای آوردن طبیعت به فضای داخل منزل می‌توانید از گلها و گیاهان استفاده کنید. مثلا می‌توانید یک استند چوبی گل تهیه کنید و گیاهانی مثل بامبو و چند گلدان گل زیبا را با سلیقه زیبای خودتان روی آن بچینید. اگر گل‌هایی که انتخاب می‌کنید، دارای رایحه هم باشند، استشمام عطر خوش این گلها می‌تواند انرژی مثبت دو چندانی برای شما به همراه داشته باشد.

کاشت گل و چمن در حیاط خانه

اگر منزلتان دارای حیاط و باغچه است می‌توانید در حیاط چمن و در باغچه انواع گل‌های زیبا را بکارید و هر روز روی چمن‌ها با پای برهنه راه بروید و کنار گل‌ها بنشینید و از زیبایی و بوی خوش آنها انرژی مثبت بگیرید.

باز کردن پنجره‌ها و خوشامد گویی به نور خورشید و هوای تازه

کار دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که در و پنجره‌ها را باز کنید تا هم نور خورشید وارد فضای منزلتان شود و هم هوای تازه بیرون جایگزین هوای راکد خانه شود و در خانه‌تان گردش کند.

استفاده از لوازمی از جنس چوب

سعی کنید تختخواب، کمدها، مبلمان، کابینت‌ها، میز تلویزیون و کنسول و ... را از جنس چوب یا ام دی اف انتخاب کنید، زیرا لوازم چوبی احساس نزدیکی بیشتری با طبیعت را به ما القا می‌کنند و برخلاف لوازم فلزی که ظاهری خشن و نامانوس دارند، حس آرامش و ارتعاشات مثبت بیشتری را منتقل می‌نمایند.

تزئین منزل با اشیای طبیعی

تزئین منزل با اشیای طبیعی کار دیگری است که به شما کمک می‌کند انرژی مثبت را به سمت منزلتان بکشید. مثلا می‌توانید در فضاهای خاصی از خانه از حصیرهای ساخته شده از نی استفاده کنید.یا از سنگ در معماری قسمت‌های مختلف خانه استفاده کنید. حتی می‌توانید سنگ‌های زیبا و صدف‌ها و مرجان‌هایی که از سواحل دریا جمع‌آوری کرده‌اید، را رنگ‌آمیزی کنید و برای تزئین از آنها استفاده کنید.

استفاده از تابلوها یا پوسترهای عکس با مضامین طبیعت

تزئین دیوارهای منزل با تابلوهای نقاشی، کاغذ دیواری یا عکس و پوستر با مضمون‌های طبیعی کار دیگری است که در جهت جذب انرژی مثبت طبیعت به داخل منزلتان می‌توانید انجام دهید. البته برای این کار باید به همخوانی رنگ این تصاویر با رنگ دیوارها و لوازم دکوراسیون منزلتان توجه ویژه داشته باشید.

نگهداری از حیوانات خانگی یا ساخت یک آکواریوم

یکی دیگر از راه‌های جذب انرژِی مثبت از طریق طبیعت که می‌توانید انجام دهید، نگهداری از حیوانات خانگی در منزل است. حس نگهداری از حیوانات و رابطه خوب با آنها در منزلتان می‌تواند حسابی به شما انرژی مثبت دهد و شما را از انرژی‌های منفی دور و برتان دور کند. به عنوان نمونه  تماشای ماهی‌ها و غذا دادن به آنها حس آرامش عجیبی به انسان منتقل می‌کند. می‌توانید یک آکواریوم ماهی در خانه‌تان داشته باشید و از آن انرژی مثبت دریافت نمایید.

 

برای خرید میز تلویزیون کرال استند از صنایع چوبی اسکندری می‌توانید با شماره تلفن 66933342-021 تماس بگیرید.