جنس میز تلویزیون نیز مانند سایر لوازم منزل از مواد اولیه مختلفی تشکیل می‌شود که هر کدام ویژگی‌هایی دارند. مهم‌ترین نکته که در هنگام خرید میز تلویزیون باید به خاطر داشته باشید و به آن توجه ویژه‌ای بکنید، این است که جنس با کیفیت‌تر را انتخاب کنید.

در یک تقسیم بندی کلی، میزهای تلویزیون را می‌توانیم در چهار دسته چوبی، ام دی اف، شیشه ای و فلزی دسته‌بندی کنیم. البته می‌توان این تقسیم بندی را جزئی‌زتر کرد و بیشتر از این هم ادامه داد. میزهای ام‌دی‌اف وکیوم، های گلس و میزهای ترکیبی ام ‌دی‌اف و شیشه و … انواعی از تقسیم بندی جزئی‌تر جنس میز تلویزیون هستند.

درجه کیفیت و استحکام میزهای تلویزیون و شکل ظاهری آنها بر حسب جنس متفاوت است. مثلا هر چند میزتلویزیون‌ نئوپان (که فرآورده ای از چوب با کیفیت پایین هستند) معمولا قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر میزهای چوبی دارد، اما بطور معمول مقاومت و ماندگاری آن نیز به مراتب کمتر از میزتلویزیون ام‌دی‌اف یا سایر انواع است.

جنس میز تلویزیون و بودجه شما!

البته جنس میز تلویزیون بسته به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، تعیین می‌شود. میز تلویزیون‌های شیشه‌ای ارزان‌تر از میز تلویزیون‌های چوبی‌اند و در مدل‌های چوبی هم نئوپان و ام‌دی‌اف را می‌توانید ارزان‌تر از چوب تهیه کنید. اما اگر اصرار بر خرید چوب دارید، چوب‌های روسی بهتر از انواع دیگر هستند و از استحکام خوبی هم برخوردارند. چندسالی است که مدل‌های ترکیبی هم که ظاهر مدرن‌تری دارند به بازار آمده‌اند و بسته به نوع طراحی قیمت‌های متفاوتی دارند.

قرار نیست با جزئیات بیشتری در این زمینه شما را سر در گم کنیم، اما باید به این نکته اشاره کنیم که مهم‌ترین نکته در هنگام خرید میزتلویزیون، توجه به جنس آن است.

یک میز تلویزیون جمع و جور و کوچک، اما با جنس باکیفیت تر، علی رغم هزینه بیشتری که می پردازید، می‌تواند برای فضاهایی با سبک دکوراسیون تلفیقی بسیار مناسب باشد .البته شما می توانید چنین میزی را به یک مرکز تولید میزتلویزیون سفارش دهید و با هر طرح دلخواه آن را تحویل بگیرید.

 میزتلویزیون‌هایی که در کارخانه کرال استند تولید می‌شود، عمدتا میزتلویزیون ام‌دی‌اف، میزتلویزیون ام‌دی‌اف وکیوم و میزتلویزیون های گلس است. به تجربه دریافته‌ایم میزتلویزیون‌های با این سه نوع جنس با وجود داشتن قیمت مناسب، کیفیت بهتری نسبت به اجناسی مانند نئوپان دارند که قیمت پایین‌تری دارند، ولی نارضایتی خریدار را به همراه دارند. برای خرید انواع میز تلویزیون مدرن و میز تلویزیون کلاسیک می‌توانید از طریق فروشگاه کرال استند اقدام نمایید. این را هم بگویم که همکاران ما در شرکت کرال استند آماده دریافت طرح‌های شما و ساخت میزهایی مطابق سلیقه شما هستند.