در ادامه معرفی سبک های میز تلویزیون موجود در بازار دکوراسیون و چیدمان، این بار برای شیک پسندان پیشنهاد ویژه ای داریم و می خواهیم در مورد میز تلویزیون سلطنتی سخن بگوییم.

میزی ویژه دکوراسیون کلاسیک!

غالبا شما برای خرید میز تلویزیون دو راه پیش پا دارید. یا باید میز تلویزیون ساده و مدرن بخرید یا میز تلویزیون شیک و کلاسیک بخرید. اما در هر صورت در نظر بگیرید که میز تلویزیونی که انتخاب می کنید در همخوانی با سایر اجزای دکوراسیون انتخاب کنید. میز تلویزیون سلطنتی در دسته میز تلویزیون کلاسیک قرار می گیرد و ویژه دکوراسیون شیک و کلاسیک با مبلمان و پرده های سلطنتی است و در این صورت اجزای دکوراسیون همدیگر را تکمیل و زیبا می کنند.

میز تلویزیون سلطنتی یک میز تلویزیون شیک است و معمولا با نقش و نگارهایی بر روی بدنه آن شناخته می شود. گاهی این نقش ها به صورت منبت کاری بر روی بدنه میز کار می شود و گاهی به اشکال دیگر. اما این نقش و نگارهای خوش رنگ که بسیار زیبا رنگ آمیزی می شوند، چشمان بینندگانش را می نوازد و یک منظره شیک و لوکس را مقابل آنها قرار می دهد. این میزها معمولا حسی نوستالژیک را هم تداعی می کنند.

رنگ، جنس و قیمت میز تلویزیون سلطنتی

غالبا این مدل میز تلویزیون با رنک طلایی وارد بازار می شود و علتش هم این است که این نوع میز در چشم بینننده القای تجمل می کند و چون معمولا جنبه های تجملی با طلا و رنگ طلایی به چشم می آید، این میزهای تلویزیون اغلب به رنک طلایی ساخته می شوند.

پیشنهاد ما این است که برای فضاهای کوچک منازل از میزهای تلویزیون بزرگ سلطنتی خودداری کنید و بالعکس برای فضاهای بزرگ میز تلویزیون سلطنتی کوچک نخرید. لابد می پرسید چرا؟ علتش این است که جایگاه حضور این مدل میزتلویزیون، سالن پذیرایی است و به همین دلیل خوش نمایی آن نظم ویژه ای می طلبد. میز بزرگ در فضای کوچک و بالعکس، نظم دکوراسیون کلاسیک را بر هم می زند و ایجاد آشفتگی می کند که خوش آیند نیست.

با توجه به یراق آلات به کار رفته در ساخت میز تلویزیون سلطنتی که باید با کیفیت باشد و این مطلب که عمدتا در ساخت این میزها از چوب استفاده می شود، معمولا قیمت این میزها قدری از قیمت سایر میزهای موجود در بالاتر است.

هماهنگی با سایر اجزای دکوراسیون

کلام آخر اینکه وقتی قصد دارید برای خرید میز تلویزیون سلطنتی اقدام کنید، علاوه بر دقت در هماهنگی با سایر اجزای دکوراسیون و فضای موجود در منزل، باید به کیفیت و قیمت این میزها هم توجه کنید.

تولید میز تلویزیون شیک در برنامه کاری مجموعه کرال استند قرار دارد و قرار است به زودی نسلی از این میزها از این طریق وارد بازار شوند، ولی تا آن زمان اگر سفارشی در زمینه ساخت مدل خاصی دارید، می توانید برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت برای شما ساخته شود.

راه های ارتباطی زیر برای پاسخگویی به شما در نظر گرفته شده اند و شما می توانید از این طریق با ما در تماس باشید.

 

تلفن: ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱

اینستاگرام: kral.stand@

تلگرام: kralstand@