میز ال سی دی امروزه باتوجه به ورود نسل های جدید تلویزیون در سایز و اندازه های کوچک و بزرگ به خانه ها و جایگاه ویژه ای که پیدا کرده است، یکی از ضروریات زندگی شده است که با توجه به نقش ویژه ای که در ظاهر دکوراسیون منزل بازی می کند، اتفاقا حساسیت قابل توجهی هم نسبت به انتخاب نوع مدل آن هم وجود دارد.

دامنه طیف ها و سلایق انتخاب میز تلویزیون به حدی وسیع است که ضمن ایجاد رقابت در تولیدکنندگان برای ایجاد تنوع های جدید، آنان را بر آن می دارد تا با طراحی مدل های متنوع و جدید بتوانند مخاطبان خود را راضی نگه دارند. در این میان انتخاب یک میز ال سی دی که ضمن داشتن زیبایی ظاهری مورد پسند، دارای کیفیت ساخت مطلوبی هم باشد و به قولی برای ساخت آن از مواد اولیه و یراق آلات باکیفیت استفاده شده باشد، تا در دراز مدت بتواند استحکام و زیبایی خود را حفظ نماید و با گذر زمان از ارزش آن کاسته نشود.

تنوع جنس و رنگ

انواع میزتلویزیون که توسط تولید کننده های مختلف تولید می شود و در فروشگاه ها به فروش می رسد، از جنس های مختلفی از قبیل چوبی، ام دی اف، نئوپان، شیشه، فلز و مواد پلاستیکی هستند و اگر بخواهیم ریزبینانه تر به این قضیه نگاه کنیم هریک از این جنس ها خود شامل چندین جنس می شوند. مثلا جنس ام دی اف در تقسیم بندی جزئی تر شامل جنس های های گلاس، وکیوم، فرامید، ام دی اف فوق برجسته، ام دی اف ساده و ...می شوند و شما ملاحظه می فرمایید که با چه تنوع جنسی مواجه هستید.

انواع میزهای ال سی دی که در شرکت کرال استند تولید می شوند، عمدتا از جنس ام دی اف وکیوم، ام دی اف هایگلاس، ام دی اف ساده و ام دی اف فوق برجسته هستند.هر کدام از میزها دارای جند تنوع سایز هستند که به شما کمک می کند میزی که مناسب اندازه منزل شماست را انتخاب نمایید، اما به طور کلی سایز میزهای تلویزیون تولیدی این شرکت زوج و شامل سایزهای ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۶۰، ۱۸۰ و ۲۱۰ سانت می شود. از نطر نتوع رنگ هم برای هر مدل چند تنوع رنگ در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید رنگی که مناسب دکوراسیون منزل شما است را انتخاب نمایید.

چگونه انتخاب کنم؟

برای خرید میزتلویزیون از فروشگاه کرال استند ابتدا باید دکوراسیون منزلتان را در نظر بگیرید. آیا دکوراسیون منزل شما کلاسیک است یا مدرن؟ نوع مبلمان خانه شما از کدام دسته است؟ بعد از اینکه به این سوالات پاسخ دادید، می توانید دسته میز تلویزیون انتخابی خود را مشخص کنید. حالا باید رنگ میز ال سی دی را انتخاب نمایید و برای این کار باید ببینید رنگ مبلمان و پرده ها به چه رنگی است؟ اگر مبلمان و پرده ها دارای رنگ تیره است و شما می خواهید همه لوازم دکوراسیون را با هم ست کنید، پس باید میز تلویزیون روشن انتخاب کنید و بالعکس اگر رنگ سایر لوازم دکوزاسیون شما روشن است، رنگ میز تلویزیون را هم روشن انتخاب کنید. بعد از آن می توانید برحسب سلیقه تان مدل میز ال سی دی را انتخاب کنید.

اکنون برای آشنایی بیشتر شما با فروشگاه کرال استند، در زیر از هریک از سه دسته میز تلویزیون مدرن، کلاسیک و معمولی یک مدل را به شما معرفی می کنیم، تا با فروشگاه کرال استند بیشتر آشنا شوید.

 میز ال سی دی مدرن مدل J-160 NEW

این میز تلویزیون با سایز طولی ۱۶۰ سانتیمتر، اکنون در سه رنگ قهوه ای، سفید و مشکی در فروشگاه کرال استند موجود است.

میز ال سی دی کلاسیک مدل SW

این میز تلویزیون هم با سایز طولی ۱۶۰ سانتیمتر و رنگ سفید-طلایی تولیدشده و در فروشگاه به فروش می رسد.

میز ال سی دی معمولی مدل Z

این میز تلویزیون که جنس آن ام دی اف هایگلاس است، دارای سایز طولی ۱۶۰ سانتیمتر و دو رنگ قهوه ای و نوک مدادی است.

برای خرید میز ال سی دی از فروشگاه کرال استند، پس از اینکه مدل مورد پسندتان را از اینجا انتخاب کردید، با شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید و آن را از طریق ارسال رایگان تحویل بگیرید.