همانطور که پیش از این هم در مطالب قبلی خدمتتان عرض کردیم، یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف صنایع چوبی اسکندری، ایجاد تنوع در تولیدات و تولید میز ال سی دی جدید است که در پاسخ به علایق و سلایق شما عزیزان در این شرکت تولید می‌شود، زیرا ما به تجربه دریافته‌ایم علایق و سلایق شما هم وطن گرامی بسیار متنوع و متفاوت است و به همین دلیل هر روز باید در اندیشه طرحی نو بود تا با کمک آن بتوانیم به دامنه و طیف‌های مختلف علایق و سلایق پاسخ بگوییم.

مجموعه صنایع چوبی اسکندری نیز با کمک و بهره‌گیری از طراحان زبده و خلاق توانسته است انواع مدل میز تلویزیون مدرن و کلاسیک و معمولی را تولید و طرح‌های نو و زیبایی به بازار لوازم چوبی منزل معرفی نماید که هر یک دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی است. اگرچه در یک تقسیم‌بندی کلی انواع میزتلویزیون تولیدی کرال‌استند در سه دسته مدرن، کلاسیک و معمولی قرار می‌گیرند، ولی می‌توانیم این تقسیم‌بندی‌ها را ریز جزء‌تر کنیم و در نهایت  تقسیم‌بندی‌های جزئی‌تر  از نظر جنس مانند ام‌دی‌اف، وکیوم، های‌گلاس، ام‌دی‌اف فوق‌برجسته داشته باشیم.

در این مقاله بنا بر این است که دو مدل از مدل‌های میز ال سی دی جدید کرال‌استند  را به شما معرفی نماییم.

میز ال سی دی جدید مدل سه تکه پازلی

این مدل میز ال سی دی جدید کرال‌استند همانطور که از نام آن پیدا است از سه تکه مجزا از هم تشکیل شده است که بر روی هم فرار می‌گیرند. هر یک از تکه‌های سازنده این میز ال سی دی دارای رنگ متفاوتی است. یکی از تکه‌ها به رنگ مشکی، یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ قهوه‌ای است که در مجموع در کنار هم قرار گرفته و ترکیب رنگی چشم نوازی را ایجاد می‌کنند.پس اولین ویژگی آن چند رنگ بودن آن است.

هر یک از سه تکه این میز را می‌توان در حالت بسته و باز در فواصل متفاوت از هم قرار داد و طول آن را کم و زیاد کرد. دو تکه مشکی و قهوه‌ای این مدل میز تلویزیون معمولا در ردیف پایینی آن قرار می‌گیرند و طولی معادل ۱۸۰ سانتیمتر را ایجاد می‌کنند و تکه سفید رنگ بر روی دو تکه پایینی قرار می‌گیرد و طولی معادل ۱۴۰ سانتیمتر دارد. جنس تمام قسمت‌های این میز ال سی دی هم از ام‌دی‌اف است ولی قسمت سفید بالایی آن از جنس ام‌دی‌اف باروکش های‌گلاس است.

میز ال سی دی مدل NC

مدل NC یک میز تلویزیون کلاسیک منحصر به فرد است که از زیبایی قابل توجهی برخوردار است. یک میز طرح کلاسیک با دو رنگ سفید و قهوه‌ای با زیبایی هر چه بیشتر طراحی شده و حرف و سخنی در این زمینه باقی نگذاشته است. پایه‌های تراش‌خورده سم‌آهویی، درهای وکیوم شده زیبای کمدها و دستگیره‌های شیک و نقلی این میز تلویزیون جدید، حسابی نظر علاقه‌مندانش را معطوف خود کرده است. این مدل دارای دو کمد کوچک و دو جایگاه لوازم سرگرمی است و جنس آن ام‌دی‌اف وکیوم است. از نظر رنگ‌بندی نیز همانطور که گفتیم دارای دو رنگ سفید و قهوه‌ای است.

برای دیدن عکس این محصولات به منوی میز تلویزیون در صفحه اصلی همین سایت مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید با شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید.