میزتلویزیون پازلی دارای ویژگی‌های خاص و کاربردی است که دانستن آنها می‌تواند مدیریت چیدمان منزل شما را راحت‌تر کند. پس در معرفی این میز ال سی دی با ما همراه باشید.

 یک پازل را تصور کنید که آن را در هم ریخته‌اید و قصد دارید آن را مرتب کنید. شما می‌توانید قطعات این پازل را به صورت مرتب کنار هم بچینید و آن را تکمیل کنید. امروزه میزهای ال سی دی ساخته شده که با داشتن این ویژگی می‌توانید قطعات آن را کتار هم بچینید، با این تفاوت که این مدل‌ها این قابلیت را دارند که به چندین روش بتوانید آنها را بچینید و از تنوع آنها لذت ببرید.

میزتلویزیون پازلی چیست؟

اصطالاحا به میزهایی که دارای قطعات مختلفی هستند و با کنار هم گذاشتن آن قطعات، می‌توان آرایش میز تلویزیون را به شکل دلخواه طراحی کرد، میز پازلی می‌گویند. این میزها دارای طرح ها و ابعاد متفاوتی هستند و شکل آنها را  متناسب با ابعاد و چیدمان خانه می‌توان تغییر داد.

ویژگی‌های میز تلویزیون پازلی

با توجه به اینکه این میزها قابل چیده شدن به اشکال مختلف هستند، انواع چیدمان دکوراسیون را می‌توان توسط این میزها اجرا کرد. با در اختیار داشتن این میز تلویزیون‌ها دامنه اختیار شما برای طراحی چیدمان به حدی وسیع است که حتی شما می‌توانید برخی باکس‌ها را روی زمین در کنار میز بگذارید، برخی را روی میز بچینید و بعضی دیگر را روی دیوار نصب کنید.

این میزها در حالت بسته به اندازه خیلی کوچک در می‌آیند و این کوچکی به اندازه‌ای است که به راحتی می‌توانید آنها را توسط ماشین سواری حمل نمایید. از طرف دیگر این میزها در حالت باز  دارای امکان افزایش طول هستند و اندازه طولی آنها تا ۳۰۰ سانتی‌متر هم افزایش می‌یابد. به طور کلی دامنه تغییر سایز طولی این میزتلویزیون‌ها از ۱۲۰ تا ۳۰۰ سانتی‌متر متغیر است.

ویژگی دیگری که از میز تلویزیون‌های پازلی می‌توانیم برایتان بگوییم، این است که بعضی از این مدل‌ها قابلیت چیدمان به صورت منحنی هم دارند.

این میزتلویزیون‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی توسط سازندگان آنها طراحی می‌شود و انتخاب میز تلویزیون مناسب با دکوراسیون منزل از میان این همه تنوع، واقعا کار دشواری است.

در حال حاضر یک نمونه میز تلویزیون پازلی توسط شرکت کرال‌استند تولید شده است که عکس آن را در این مطلب مشاهده می‌فرمایید و برای خرید آن می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۹۳۳۳۴۲-۰۲۱ تماس بگیرید و از طریق ارسال رایگان آن را دریافت نمایید.