منو
سبد خرید

تماس با ما

آدرس فروشگاه

تهران، چهاردانگه، شهرک صنعتی سهند، انتهای بلوار خلیج فارس،سوله‌های بنفش، پلاک 2/822، صنایع چوبی  اسکندری

ساعت کاری

شنبه تا پنج شنبه: 9:00 - 17:00
 

آدرس ایمیل

info[at]kralstand.com

واتساپ

09026867210

فرم تماس با ما

کد امنیتی

صنایع چوبی اسکندری برای اینکه بتواند بهتر و سریع تر با شما ارتباط برقرار نماید و رضایت خاطر شما را فراهم نماید، روش های ارتباطی متعددی را برای ارتباط با شما در نظر گرفته است. برای تسهیل خرید میز تلویزیون و چنانچه سوالی دارید و نیازمند مشاوره هستید، می توانید از طریق روش های زیر اقدام نمایید.

تماس با کرال استند از طریق تلفن

تماس تلفنی سریع ترین روش ارتباطی است که می تواند شما را به پاسخ سوال مورد نظرتان برساند. برای این منظور شما می توانید با شماره تلفن کرال استند از طریق یکی از دو شماره تلفن ثابت و همراه زیر تماس بگیرید.

  • تلفن ثابت: 55288446-021 و 02191691296
  • تلفن همراه: 09026867210

تلفن همراه:

در صورت پاسخگو نبودن شماره ثابت در زمان های غیر از تایم کاری، با شماره تلفن همراه 09026867210 تماس بگیرید.

ارتباط از طریق اینستاگرام

شما می توانید در همه ساعت ها توسط پیج اینستاگرام کرال استند ما از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. برای این منظور می توانید زیر محصول مورد نظرتان کامنت بگذارید و یا عکس محصول مورد نظرتان را در بخش دایرکت اینستاگرام ارسال نمایید و جواب سوالتان را توسط ادمین پیج دریافت نمایید.

https://Instagram.com/kral.stand

ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام

برای اینکه بتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط داشته باشید، می توانید در واتس آپ و تلگرام به شماره همراه 09026867210 پیام بدهید. امکان پاسخگویی توسط واتساپ و تلگرام در ساعت های غیرکاری نیز وجود دارد. درصورت تمایل به عضویت در کانال تلگرامی و کانال واتساپ کرال استند هم می توانید درخواستتان را به همین شماره ارسال نمایید.

ارتباط از طریق چت آنلاین

یکی از گزینه های ارتباطی دیگری که در زمان های کاری برای ارتباط با شما در نظر گرفته شده است، امکان چت آنلاین است. این امکان از طریق آیکون مربوط به چت آنلاین در گوشه پایین سمت راست سایت فراهم شده است و پس از دریافت سوال شما، ادمین سایت می تواند به صورت آنلاین با شما چت کند و به سوالات شما پاسخ دهد.

ارتباط از طریق ارسال پیامک

در نهایت چنانچه تمایل نداشتید به یکی از روش های بالا با ما در ارتباط باشید، می توانید به شماره 09026867210 پیامک بزنید و ضمن مطرح کردن سوالتان پاسختان را دریافت نمایید.

ارتباط از طریق ایمیل

چنانچه علاقه مند هستید، از طریق پست الکترونیکی برای ارتباط با ما استفاده نمایید، می توانید از طریق آدرس الکترونیکی ما به نشانی زیر با ما در ارتباط باشید.

info.kralstand@gmail.com

مجموعه روش های ارتباطی فوق، روش هایی هستند که به منظور ارتباط بهتر و سریع تر با شما در نظر گرفته شده اند و امیدواریم بتوانیم از این طریق ارتباط موثرتری با شما خریداران گرامی داشته باشیم.

آدرس ما

میز تلویزیون کرال استند | تولیدکننده میز تلویزیون
تهران، چهاردانگه، شهرک صنعتی سهند، سوله‌های زردرنگ، فرعی چهارم، پلاک ۴/۴۰۶، صنایع چوبی اسکندری
موبایل
021۵۵۲۸۸۴۴۵